Alla inlägg den 1 december 2008

Av Louise samuelsson - 1 december 2008 14:21

Det är första gången för dig. När du lutar dig bakåt och lägger dig
ned spänner sig dina muskler. Du låter honom få vänta litet, med en
dålig ursäkt, men han vägrar att bli bortvisad när han närmar sig dig.

Han frågar om du är nervös och du skakar modigt på huvudet. Han är
mycket mer erfaren, men det är första gången hans fingrar hittar rätt.
Han kommer längre in och du skakar till, din kropp spänns hårt, men
han är försiktig precis som han lovade att vara.  Han tittar djupt
in i dina ögon och säger år dig att lita på honom, han har gjort
detta många gånger förr. Hans snedvridna leende gör att du slappnar
av, och öppnar dig mer, så han får mer plats så han lättare ska komma in.

Du börjar böna och be att han ska göra det fortare och skynda sig
riktigt mycket, men han tar långsamt den tid han  behöver för att
orsaka så lite smärta som möjligt.
När han trycker på hårdare känner du hur dina vävnader ger vika;
smärtan bubblar upp inom dig och känns som ett  knivhugg, och du
känner den kittlande känslan av blodet som börjar rinna.
Han tittar oroligt på dig och frågar om det gör ont. Dina ögon är
fyllda med tårar, men du skakar på huvudet och  nickar åt honom
att forsätta.

Han börjar röra sig ut och in med skicklighet, men du är nu
alldeles avtrubbad av smärtan och känner inte längre att  han rör
sig inom dig. Efter några fruktansvärda minuter känner du att
något går sönder inom dig och han drar ut den  ur dig.

Du ligger helt avslappnad, glad över att det äntligen är över.
Han ser på dig och ler varmt och säger att du har varit hans mest
envisa, men också mest lönsammaste upplevelse. Du ler och tackar
din tandläkare. Det var trots allt första gången du drog ut en tand.

Din stygging! Vad tänkte du på egentligen?!
Jag vet nog vad du tänkte på! PERVERST!

Av Louise samuelsson - 1 december 2008 00:49

De va en gång en kåt man som gick vilse i öknen. Han gick och gick och gick och
efter en månads tid såg han en kamel. Då tänkte han:
Äntligen något att knulla! Han gick fram till kamelen men förstog att det va ett
problem, kamelens rövhål satt för högt upp. Så han gick för att leta efter något
att ställa sig på och hittade en stor sten. Han tog den, ställde den bakom
kamelen och ställde sig på den. När han försökte stoppa in kuken blev kamelen
rädd och gich två steg framåt. Då tog den kåta mannen stenen och gick fram till
kamelen, ställde den bakom kamelen, ställde sig på den och försökte igen. Men
kamelen blev rädd och gick två steg framåt. Och så höll dom på hela tiden i en
vecka när den kåta mannen hörde en kvinna ropa på hjälp. Han sprang dit och såg
att en orm höll på att bita en sexig, storbystad blondin. Han tog ormen och slog
den mot marken tills den va död. Kvinnan blev glad och sa:
- Oh min hjälte, jag gör vadsomhelst för dig
Då sa den kåta mannen:
- Äntligen! Kan du hålla kamelen medan jag tar den bakifrån!

Av Louise samuelsson - 1 december 2008 00:44

Tack för din fina kommentar...lycka till med ditt bloggande..ska bli kul o följa...Min sida är inte så vettig  men när jag är vid datan då äter jag inte så det e ju bra ialla fall..ha det bra kram

Av Louise samuelsson - 1 december 2008 00:43

Det var en gång et gäng nunnor som var ute å cyklade då sa den första.
- Det e värkligen skönt å cykla. ooh ja! sa den andra
- mmmm åh åh verkligen, instämde den 3:e
- mmmm det e vääääärkligen härlig, sa den sista.
- Håll käften där bak annars sätter jag på sadlarna röt det första.

Av Louise samuelsson - 1 december 2008 00:02

Monika z i fiket skällde på mej idag...faan lollo inte faan kan du banta idag när jag har de bästa jävla lussekatterna idag..bästa lussekatterna i hela jävla kungsbacka..kände mej tvingad att äta 2 st...Monikas häst vann på axvalla i torsdags!!grattis sketkärring...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards