Alla inlägg under februari 2009

Av Louise samuelsson - 28 februari 2009 08:41

Igår kväll var vi på höloftet o gjorde ganni o vegas höpåsar..eve o anders lekte i höet..varpå evelina kom mot luckan och den var inte låst..eve var  på väg ut nedför 5 m mot cementplattan...som tur hann anders göra en reflex mannöver o lyckades få tag på evelina o drog in henne...har nog aldrig vart så rädd i hela mitt liv..försökte dölja det för eve hamna i nån chock o bara grät o skakade...det kunde gått riktigt illa...har anders o tacka för att han räddade min lilla flicka...tack!!!!!1

Av Louise samuelsson - 28 februari 2009 01:36

Som Benjamin Franklin sa:
I vin finns kunskap,
I öl finns frihet,
I vatten finns bakterier.

I flera noggrannt kontrollerade forskningar, har vetenskapsmän demonstrerat att om vi dricker 1 liter vatten om dagen, så har vi efter ett år fått i oss mer än 1 kg Escherichia coli (E coli) bakterier. Med andra ord, så har vi konsumerat 1 kilo bajs.

Den risken finns INTE när vi dricker vin & öl (eller tequila, gin, rom, whiskey eller annan alkohol) detta för att alkohol måste genomgå en reningsprocess bestående av kokning och filtrering av alla bakterier.


Kom ihåg:
Vatten = Bajs
Vin = hälsa

Därför är det bättre att dricka vin och prata nonsens, än att dricka vatten och bli fylld med skit.

Du behöver inte tacka mig för denna värdefulla information, jag ger den som en service till allmänheten.

Av Louise samuelsson - 28 februari 2009 01:21

Ny dag åter slut...vart duktig med vikten idag me...jag dratt en tand o jag trodde jag skulle dö..jihaoooo..fick flera bedövningar o haft ont hela dagen sen...inte mått helt hundra,,,men men..bägge pojkarna är här idag o vi haft det jttemysigt ...dom är bara så himla goa...

dressyrtävlingar i helgen puh trist ...inte kul alls ..kommer inte att finnas nån stans o rida på.....jaja eve kommer nog på nån lösning..

Fick jttefina presenter av kerstin i stallet idag,,,hon är ju bara så undebar den människan 2 par byxor o ett jttefint halsband...alldeles för mkt..jaha full rulle imorn ..nu ska ja sova natti natii...

Av Louise samuelsson - 27 februari 2009 09:45

åååå ångest ångesst...ska snart till tandläkarn o dra ut en tand...börjar bli tandlös....haft ont i flera vekor nu...jag har ångest har tandläkare skräck....vill inte vill inte...har panik hjälllllllppp...

Av Louise samuelsson - 26 februari 2009 22:19

Nu funkar min kära data igen..har ju inte kunnat skria på 2 dagar...jhaoo...jo ja mår bra...vart med malin idag i kba skogen o motinerat...2 vvarv ..det var underbart hoppasinte folk hörde oss vi sjöng o var crazy...

Bantnningen går helt super...hoppas jag ialla fall...skönt att få äta äta o kunna skita igen..det är ett privilegium att få skita,,,,man blir deprest när man inte kunnat göra det på flera dagar typ 20 dagar,,,,,nästan...men nu är man back n bisniss..

Av Louise samuelsson - 24 februari 2009 23:43

Gått bra idag med bantnigen ..var o gick i en timme nice...det har inte hänt så mkt idag utan samma gamla vanliga...hanna mest inne på sitt rum pluggat o pluggat......

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards