Alla inlägg under oktober 2009

Av Louise samuelsson - 26 oktober 2009 11:54

Förlåt att jag nte har skrivit  men min data är så långsam så jag blir tokig..

Helgen vart full rulle..människor över allt...

på fredagen mös jag  med sussen till idol.....massa gotteri...mumma..

på lördaggen var vi på kajskjul 8 och åt sådär god mat och sådär bra show med tomas brömsen...

men det var mysiga människor med så allt löttades upp...

på söndagen var vi på bio fame....nja hade större föräntningar på den inte så värst bra..

 

och idag har jag städat och grejat och betalat räkningar fy vad trist..är lite smådeppig jag klarar ju inte av att göra ngt bra alls ju...kan inte ta hand om mitt hem som jag vill jag kan inte ta  ju....känner mej helt hopplös..är rädd o göra fel ..så allt blir fel istället..jag måste acceptera att jag e talanglös..

inte end bilen klarar jag att hålla ren...jag har väldigt höga krav på mej själv som jag inte klarar av..vad jag än gör tar jag mej vatten över huvudet...faan jag e ju 41 varför ska jag inte klara av ngt alls..se som jag ser ut skorvig fet och ful ...nu tycker jag synd om mej själv ju  jag vet men whatever jag brukar inte klaga så men idag känner jag  mej skit...har abstinens när jag är hemma,,,jag har inte ont i lederna längre så det kan jag inte skylla på...känner besvikelse dom sa att när ledonten försvinner försvinner min psoriasis..jag har mer än nånsin o det knäcker mej snart..på hudmottagningen får jag inte nån hjälp alls ...dom säger att jag är psykiskt sjuk och måste få hjälp med det först att det kommer innifrån..men jag har ju mått super länge nu och det är värre än nånsin...faaan..vet inte vart jag ska börja..

Hoppas jill kan visa mej på rätt spår ja o min goa vän ska boka tid där...hon är vacker till o me när hon vaknar o lovar hon är vacker när hon är skitnärdig me hehe..men vi båda behöver lite energi från jillsan mycket ha<r ju hänt sista tiden...

jag kan lägga mej på sängen och tycka synd om mej själv...men vad hjälper det????

man kan bara förändra sitt liv själv..nä lollo ryck upp dej...du ha<r alla ben armar underbara barn go gubbe undrbara vänner...sen lite fett och skorv va faan e det...lollo gör ngt nu livet rinner iväg från dej.. det e faan inte synd om dej lollo..MEN IBLAND KAN MAN VÄL FÅ TYCKA SYND OM SEJ VÄL....så nu mår jag genast lite bättre...Skrattande

ååå min mobil dör när som helst och givetvis hittar jag inte min laddare.....fuck

 

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2009 15:47

tjoho...skulle börja pulvret direkt när jag kom hem från kina ...mn jag bara skjuter på det..jag måste så e det bara...men vrf ska det vara så svårt och komma igång??? jag vill inte gå upp mer måste måste måste...snälla gud giv mej styrka att komma tbka...

 

Igår var peter hos oss ...mysigt saknat han...saknar anders me ...men dom har ju mkt i skolan o sina matcher o träningar..snart ska jag börja kolla på matcherna när dom kommer igång ordentligt...

 

min energi vart är den???

 

Evelina kör lastbil nu för fullt på vägarna så se upp.....

Hanna hon bara tränar och tränar...

Dick bara jobbar och jobbar....

Lollo bara äter och äter.....


 

 

Av Louise samuelsson - 20 oktober 2009 11:50

  Hehe kolla mongossarna...vi var på stadsplaneringen över beijing,,,

Hanna och marie åker cykel...han var helt galen hehehe    Catha...träffade denna underbara kvinna....störtskön...ska åka tbka med kina hon och jag,,,,    kinesiska muren var helt ofärglömligt wow..muren gråter säger dom..när de dom gjorde muren dog blev dom inmurade i muren huuga,,   hela klanen...   vår underbara gaid helena...   Angelica och hanna och en kines som undra va de gjorde...

  Förbjudna staden..hur stort som helst....allt rött är målat med grisblod huuu...        Toaletterna ....tur att det fanns riktiga på hotellet....

Av Louise samuelsson - 20 oktober 2009 11:32

  <fågelboet...osbyn,,,helt makalöst...   Kejsarens kläder...


  Lamatemplet..dali lama skulle komma dagen efter vi var där så vissa grejer var tyvär stängda... Tjejerna...    Fick en enda bild från vårt fina hotel...hehe hotellet var jttefint...undra vem som är i sängen????   Hehe så här såg deras polisbilar ut......

Av Louise samuelsson - 20 oktober 2009 11:18

överllt fanns det blommor...så städat o fint över allt  fanns inte ett klotter nånstans..det gick folk över allt och städa..kolla in denna maffia blommgrupp den skulle man ha hemma.....   ni ser gatubelysnoingen om ni tittar noga så kan ni förstå hur stor den är....

Av Louise samuelsson - 20 oktober 2009 11:11

När vi kom fram till kina så var gaiden där ochhämtade oss direkt på flygplatsen och vi åkte på första utflykten direkt...trötta puh men det gickkanon...

himelska palatset var första stop...här är en av killarna i gruppen Lars som tjejerna tyckte var läcker hehe....  


Evelina fick rycka in som gauid när vår försvann...gud va tösabiten skämdes hehee....allt var verkligen makalöst o se på....vilka palats dom har..  

Av Louise samuelsson - 20 oktober 2009 11:08

lägger ut lite bilder huller om buller...   Evelina somnade lite här o där på planet...   Hanna jag hehe öt som alltid..   Evelina hade inga hämningar alls när hon sov...   angelica och evelina...

Av Louise samuelsson - 20 oktober 2009 10:57

Här ska har vi kommit till landvetter jtte förväntansfulla....  

ska försöka lägga ut lite bilder....har fler på fb..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards