Alla inlägg under maj 2009

Av Louise samuelsson - 31 maj 2009 01:27

Idag var jag med barna på hamarkullfestivalen...jisses vad folk höll på o bli tokig...fick inte nån parkering först...tills slut sket vi i parkering o parkera på en lite bro på stora vägen...det kom flera bilar efter oss som gjorde samma sak....oj vad folk...alla nationaliter all go mat...men jag o angelica åt langos åååå va gott det är....var ganska möra efter festivalen åkte hem lämnade evelina i stallet ...jag o hanna o peter åkte o badade med hundarna i hjälm..sedan hem släppte av hanna o peter på golfbanan där de skulle möta evelina r på lite golf...sedan på kvällen kom mamma o pappa larsson hit okså o grillade ...massa gottt...ingmarie hade bakat enunderbart go rabarberpaj mummmmma..vi skulle mäta barna i kubb ..hehe dom var så kaxiga innan....men vi vann 4 ggr i rad...snacka ok looosssers...oj va sura dom flesta av barna blev hehe,,,töntar!!! men som sagt vi vann lekande lätt...god natt gott folk..

Av Louise samuelsson - 30 maj 2009 01:12

Upp tidigt...till stallet....snabbt till kungsmässan o köpa nallar o studentpresent ...som alltid sista minuten..min plan var ju att köpa tomas sabo armband som jag älskar...men jaghar jju haft häcken full hela vecka så jag hann ej åka in till nk o handla,...så jag o peter for te k-mässan o börja leta smycken men faan inget jändes bra i hjärtat ville ju haft just det armbandet...och så skulle jag bara kolla på en klocka i klockaffären...o vad hände då joo inne ihörnet fanns tomas sabo ...jippppii...jag blev överlycklig så jag köpte det till henne och en jordgubbsberlock..tack gode gud hon blev glad för det....sedan hämtade vi underbara jessica  och sen for vi till porthälla,,,,vi vänta o vänta..sen kom dom klockan slog två....andra gruppen kom hon prinsessan....jag lipa hon var ju så vacker....vår lilla angelica...denna underbara unge...kändes som om det var min unge som sprang där...hörde ngt bakom mej som löt som nån skulle spya men det var bara hennes mamma som hulka ...hon grät stoltaste mamman av alla hehe......

sedan kö hem...puh vilken kööö....sedan vvart det fest med underbar mat...inte tal på tårtan ååååååååå....men det var med vedmod som jag satt på kvällen kände mej lessen kunde inte festa jag visste att det var den sista festen innan dom ska flytta,,,faan...men jag unnar verkligen dom det....kunde inte vara riktigt glad..men vi tar igen det sen...tack för en underbar dag......älskar er...jessica din jäkel...ditt jäkla äckel sa hon te mej :( baa för jag inte våga ta bort en äckligt djur på na heheheheheehe love u

Av Louise samuelsson - 28 maj 2009 23:30

Fram o tebaka o fram o tebaka...dick sa upp sig på sitt jobb idag...skönt...eller hoppas det ialla fall...nu ska han o sin kompis öppna eget....håll tummarna att det kommer o fungera...jag är jtteorolig...men glad för deras del..

jag fick rycka ut idag igen jippi älskar det..älskar o känna mej behövd...och jag älskar o vara däär...idag till ock me folk känner igen mej ...men vad kul  är du här idag igen hehe...kommer jag te stallet säger marielouise va faan gör du här idag igen hehe skata..jaja..

pojkarna vart här idag..anders höll mej sällskap sen var han o fika me eve..peter stanna kvar o ville absolut ha fruktsallad...hehe..

anmält evelina till björbäck med mille ska bli jttekul,,,

Av Louise samuelsson - 27 maj 2009 23:50

vad kommer jag o sakna...??? 

Tugga!!

Godis!

Mat!

Fikastunderna me de andra!

Men värst e att inte kunna BAJSA!!

Morgonbajsen!! puh det e det värsta med all magknip!! aj aj..

Tabu för oss tjejer att snacka om att bajsa men alla bajsar även drottning silvia och sussen me tussen till och me min kompis på banken ...

Men jag lovar börjar ni med pulver så kommer ni och inse hur värdefull bajsningen är....tänk att inte bajsa på 10 veckor uggghh..

Gode god giv mej styrka att klara av ngt...låt mej komma över och börja med ngt..


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards