Alla inlägg under augusti 2009

Av Louise samuelsson - 31 augusti 2009 23:15

Jaha nu vet jag inte vilken dag deet är på bantningen...men jag vet att i torsdags var det 4 veckor...känns jttebra känner mig pigg och glad och så jäääääävla sugen på maaaat...men jag ska klara detta...mitt godissug har vart borta ett bra tag nu..gott..ska aldrig käka godis igen så jag får tbka mitt sötsug...sen blir det mörk choklad o nötter...

jag unnar mig saker varje dag för att klara dtta...idag har jag solat underbart o sedan suttit i massagegrejen jag köpt helt underbart..

älskar mina gjorda naglar ...med dem kan jag inte killa på min psoriasis alltså då blir dom bättre...älskar mina nya rosa träskor eller vad man kan kalla det..tack puddingen för tipset..älskar mina promenader nu...nubörjar jag oroa mej tänk om jag klarar bantningen denna gången vad  katten händer med mitt skinn?? oroar mej massa för detta...puh

Jaha idag var vi och vaccinera oss...gud vad rädd jag var men jag v ar tvungen att hålla modet uppe inför bägge evelinorna som var livrädda..men vi var grymma allihopa och klara det galant...men 4100kr kosta det för oss 5...då fick vi ngt pulver vi ska dricka två veckor innan vi far....mot turistdiare,,mumma o få det i kina.....

Tack för allt fru anebörg.....love u...

jaja nu ska jag ta en sväng med dogsen...kram på er alla

och tänk positivt!!! det försöker jag göra....

Av Louise samuelsson - 31 augusti 2009 01:06

jag evelina hanna peter for in till gbg och skulle gå på bio...hanna o petr vldlde o se beck.....så jag o evelina...så ngt med woodstock...pissdålig film jag o eve somna...

Av Louise samuelsson - 31 augusti 2009 01:00

Jag o ingela for till eriksberg o titta på erotikmässa..det var jtteskoj...blv lite besviken när han strippa....super snygg var han men när han tog av sej te string så så man ingt paket allls hihi jaha där försvann den drömmen fan han kunde väl ha lagt e  socka i eller ngt men inte ngt alls...sedan gick vi runt o tittade på massa extrema folk..skitkul...

Av Louise samuelsson - 31 augusti 2009 00:51

Puh full rulle i helgen...först o främst missade kajsas möhippa pga av tävling men jag hoppas verkligen att hon hade skoj...

Jo då var det Dm i hopp denna helgen....det  gick i 3 omgångar första omg var det stilhoppnng och där vann evelina och hille...grattis...sedn omgång 2 var i 115 och där debuterade evelina o hille...men 2 nerslag bara ...eve var helnöjd och idag så var dt omgång 3 120 oh lalala debut för dom där med..men gick runt den tuffa banana med 3 ner jttebra...eve skratta innan de kom in på banan så sa hon mamma han rev varje gång på framhoppningen...hihi men han är en toppen fälttävlands häst som gått svår klass i fält....men evelina var jtteglad..han var pigg o glad...Trots nerslagen slutade dom på en 5 e placering totalt i dmet...Marie louise vågade inte åka med mes...hmmm

Av Louise samuelsson - 27 augusti 2009 23:04

Först snyggade jag te jina naglar hos lotta...jttefina..sedan for jag till xtravaganza ...först en timmes lekton  sen vägning...jippiii vet ni jag har gått er 9,2 kg totalt...underbart...troddejgaldrig  om 6 hekto är jag under hundra strecket jipppii...känns så kul..eller på rätt väg..sen åkte jag o sola igen underbart det me...just nu känns allt bra....från o nu är orden kan inte går inte ...förbjudna ord man kan allt bara man vill....se positivt på allt så blir allt mkt bättre...i 40 år har jag vart negativ o sagt att jag inte klarar vissa saker...men nu ...positivt tänkade gör allt mkt lättre...så gott folk var positivare ni klarar allt...!! vakna varje morgon o säg jihaooo det funkar...inan har jag vaknat o min första tanke vart å lollo vart har du ont idag.??? nu e det slut med det!!! kram på er...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards