Alla inlägg under november 2008

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 23:48

Har fått upp allt utom julgardinerna dom är puts väck!!!hjälp..köpt ny stjärna o ljus-stakar..älskar alla ljus åååå kolla jag har köpt i svart..

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 23:28

Nu fick jag äntligen iväg mina räkningar efter massa strul med min internetbank...snyyyyffft..hatar räkningar..

Vart en mysig dag idag..myst i stallet (ååååva mysigt tänker många)

hade valparna med mig o dom är såå goa ..

Eve hoppa ganni, candy och lillen och alla 3 var superfina..

Eve va jttenöjd,,,,

Lilla nicole vann km ..älskar den ungen!!!hon är galen....lik sin mamma fast morsan är mer försynt..

goa lussebullar va de i fiket mumma!!!

Undrar hur lilith mår ...


Av Louise samuelsson - 30 november 2008 02:08

Kolla in Marie louise är en vacker liten ängel här som tar sig själv på bröstet,,,jaja..annat är det när hon kommer te stallet på morran med sitt morgonhumör...hia hia..men jag kan ju na nu räcker o börja prata snopp eller ge na en snickers så blir hon glad igen (typ en kvart) hehe...

Av Louise samuelsson - 30 november 2008 01:49

Nu har jag satt ut lite annonser lite här o där på pojkarna,,,tänk om inte ngn ringer?? hua..signe är ju tingad men de andra två..hoppas verkligen ngn är intresserad..hebbe e min favvo...han e bara så goo fljer mej överallt i han är som jag tjockis...Snälla säg te allt ni känner att ni vet 2 valpar som är till salu...ska sätta in en annons i gp nästa söndag tänkte jag me...håll tummarna..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards