Alla inlägg under juni 2009

Av Louise samuelsson - 28 juni 2009 23:38

Hon o peter var ensamna i helgen och var såå dktiga peter klippte gräsmattan dock ej klart för bensinen tog slut hehe..hanna fick reda på att hon ska få vara me på gothia cup i år,,,,guud va kul,,,dom vann sin match igår med 4-2 grattis my  love...

Av Louise samuelsson - 28 juni 2009 23:17

På tordsgkvällen for vi till björbäcks ryttarförening och hade inte jttestora förhoppningar att få pris...vi checkade in på hotel stema lyxhotel...1 meter till parkeringen och 1 steg till gräsmattan...VI SOV I HÄSTTRANSPORTEN....men det hur bra som helst hade köpt underbara madrasser bedair... på toysan...helt underbara satte i kontakten o vips var de uppblåsta...o sov supergott på dem...(hoppas jag får provision nu)

Första tävlingsdagen var på fredagen 110cm....eve o mille gjorde en klocren runda....och vann!!! ett segertäcke och vitamimer e...toppen...sedan skulle de dewbutera i 120 och gjorde det galant med en rívning......sedan på lördagen var det 115cm och mille var lite off ..eve fick ett stopp!1 men va inte deppi för det eve sa att det var hennes fel men vetefan..och på söndagen var det dags för 120 igen...men det var nationell tävling då och guud va det såg svårt ut...jag sa te vår egna manager vonhovmaier att det här kommer aldrig att gå...när eve gick in som nr 77 var det bara 7 som var dubbelnollor...så går ungen in o gör en klockren runda och vinner hela klassen...jag grät hehe...alex skrek i telefonen...guud vad glada vi var...tidningen ridsport var där o intervjuade henne o tog kort har vi tur kommer det ett liten notis om det i ridsport..hehe...men det gör det säkert inte..

Solen har skinit hela helgen helt underbart...eller inte nästan för varmt stackars hästar som fick stå i värmen....

Vi for in till båstad på lördagen och vilken underbar stad jag blev kär,,,,älskade den staden,,,vonhovmaier var i sitt esse när allgott och vilgott kom,,,,hhahaha lycklig som ett barn...hann vann i minigolfen me puh jag sög verkligen..

ja vilket fall som helst är vi överlyckliga,,,på kvällen kom farmor och farfar hit och grillade ...älskar dom....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards