Alla inlägg under november 2009

Av Louise samuelsson - 20 november 2009 03:02

Vad fort allt kan vända ...lycklig ena dagen katastrof andrA dagen....

kl är 03 andra natten jag inte kan sova...igår satt jag med min dotter hela natten ...ikväll har vi vart på nattbio för att hon ska få annat o tänka på...

New moon den var jättebra...

hur ska man kunna hjälpa ngn som är så lessen.?? känner en sån stark saknad..det gör ont...det gör ont i många hjärtan just nu..man kan fråga varför flera gånger...man kan undra hur....om jag bara kunde trolla så at ni inte hade så ont...jag kan ta smärtan från er....fruktansvärt och se två lida som man har så kär...makt lös maktlös...allt har en mening i livet....nu ligger det i ödets händer eller vad man nu säger...jag ber vilket inte är vanligt ifrån mej...gode gud......

Av Louise samuelsson - 18 november 2009 12:27

art ute med hundarna riktigt skönt faktiskt ....men det regna  o regna...men vi är ju lite udda..älskar regn när det inte blåser,,,

Har sett några statist jobb jag skall söka nu .....ena var i en film med mikael nykvist ..coolt ...synd bara at alla är i stockholm..

idag borde jag ju städa hemma men gud vad trist..ska snart ner till toysan..Skrattande

jaja puss på er ..

Av Louise samuelsson - 18 november 2009 00:48

Jaha då var denna dagen slut okså jisss vad tiden rinner iväg....vart med jess på cirkelgym idag mysigt..lilla rune som tränare asooome,,,imoron blir det box...

 

jaha många tankar i huvet just nu...varför blev allt som det blev...är allt förutbestämt i livet?

ena dagen e man lycklig andra dagen inte...neej jag e int depp nu det e ju tisdag men konstiga tankar har jag i huvet ikväll.....ibland undrar man varför ...ibland finns inget svar....hmm jag har så många undringar undra undra försöka förstå men jag kan inte...jag får ringa dali lama imorn o få svar..vi e ju polare sen kina...

Ibland känns det som man förlorat ngt fast man inte har det...jaja ov gott mina vänner gud vare med er...


Av Louise samuelsson - 16 november 2009 23:29

Nu har det börjat hahaha jisses..vilket gäng..saknar några där...tänk er FREDRIK JONSSON  oc LENNY (VAD TROR DU OM DET SUSSEN) där...my good .....och ricard kanske hehe.....då hade det blivit lite show...

jisses såg igår asså det var sex reda första kvällen...bruden säger till killen hon ska dela rum med...helt okänd känt varandra typ några tim..

-jag är så kå...... ska vi inte ta och knu....lite....hm...ja vad säger man..

kanske så man,gör,jag e ju ganska gammal...tänk er istället paradise hotel med tore i fcz...fredrik  linda charlotta ...sean banan, ..mikael persbrandt.också de jag sagt som tjejen te persbrndt) ica gänget...

ja gud ,,,,  

Av Louise samuelsson - 16 november 2009 23:15

Sedan efter frillan lämnade jag min mobil på lagning på media markt...faan fick inte nån ny lånetelefon,,,,hur ska jag klara mej nu då...dålig service....åååå my mobile..vi käkade en underbara sallad på kungspizzan om det nu heter så hehe...sen hem te sussen en snabbis och lämnade new body saker,,,,Evelina hoppotränade så henne såg jag inte mkt av idag...

men men..

ÅÅ i söndags skulle vi sett denna matchen ju..jihde var med och spelade....men anders jag lovat att vi kommer nästa vecka istället..

jaha så blir det sm final i innebandy i stockholm 17napril skit kul....

nån som ska me??

  

Av Louise samuelsson - 16 november 2009 23:11

Hel dag hos frissan vad det kan göra gott..jag o hanna snyggat te oss och shoppat massa hårvårdsgrejer,,,så vips mår man bra igen.....köpte massa produkter av big sexy hair....dyrt men underbara.,,,ett tips...


Har inhandlat mary kay från salong viola okså,,,,grymt bra faaan om jag inte blir hot nu...  

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards