Alla inlägg under oktober 2008

Av Louise samuelsson - 31 oktober 2008 22:15

Kassaskåpssäker - Safe safe

Det är inte farten som dödar, det är smällen. - It´s not the fart that kills, it´s the smell.

Är det frukost i matsalen? - Is it wife fare in the food hall?

Dra åt helvete! - Pull to whole wheat!

Luta er inte ut. - Lute you not out.

Dålig väderlek. - Bad weatherplay

Den är sönderslagen. - It is brokenbeaten

Välkommen till smörgåsbordet! - Welcome to the buttergoosetable!

Tackjärn - Thank you iron.

Jag är medlem i en domkyrkokör. - I am withmember in a judgement church drive

Grattis i förskott! - Congratulations in beforeshooting!

Stockholm har en vacker skärgård. - Stockholm har a beautiful pinkyard.

Får jag köra om dig? - Sheep I drive if you?

Vart tog vägen vägen? - Where took the road the road?

Behåll växeln, det är jämnt. - Keep the gear, it is level.

Än sen, då? - Than then, then?

Det har gått en propp i köket. - A plug has walked in the kitchen.

Det killar! - It boys!

Jag vill gärna ha mer paj. - I want brain have more broken.

Kan du se knölvalarna? - Can you see the bastard-elections?

Jag har fått sendrag i min vad.. - I have got latepull in my what

Min svåger bor vid Östersjön. - My swearbrother lives by the Eastersea.

Har ni revbensspjäll? - Do you have fox bone ventilation?

Har du varit med om det förut? - Have you been with if that before?


Han är bortrövad - He's away-assed

Ingen fara på taket. - No danger on the roof.

Hur mycket är klockan? - How plenty is the bell?

Är det överhuvudtaget möjligt? - Is it overheadtaken possible?

Jag har aldrig hört på maken! - I have never heard on the husband!

Hur står det till? - Det knallar och går! How stands it to? It's banging and walking!

Att hoppa i galen tunna - To jump into a crazy barrel.

Det ger jag sjutton i! - I give seventeen in that!

Hur mycket är jag skyldig? - How much am I guilty?

En snuskhummer - A filthy lobster.

Oj, min tunga slant! - Oops, my heavy coin!

Av Louise samuelsson - 31 oktober 2008 21:08

Kalle Anka skämtKalle Anka skämt

Av Louise samuelsson - 31 oktober 2008 21:02

kom hem till eva och jag blev chockad ...där hade hon hängt upp micke!!!fy farao.....jaja kan det vara att hon vill vara matco eller bara större penis??? hehe

Av Louise samuelsson - 31 oktober 2008 21:00

undra vem det kan vara....

Av Louise samuelsson - 31 oktober 2008 20:19

Här kommer några tips om du skall köpa en ny soffa!!! ikea släng dej iväggen haha....

Av Louise samuelsson - 31 oktober 2008 10:42

När vi gick istan fick Karin syn på denna man ..herregyyyd det såg ut som fredrik men jag våga inte titta ordentligt...kan nån göra det åt mej jag e ju sååå pryyd...jag var så i chock att jag ej kunde sova på kvällen...kanske provade fredrik en nu sadel!!!

Av Louise samuelsson - 31 oktober 2008 10:35

Kunde inte somna igår kväll jag var pigg efter bion ...var på bion me karin emmy  o loisese mamma ..hon var sjövild haha ..vi såg på high skool mucikal..guud vad ag stavar skit samma..det var en mysig film ..vi var nog älst i salongen hehe...barnen såg rallybrudar o var jttenöjda..när vi gick ut så var det poliser o blod ...kanske nån blivit skjuten ...eler näsblod bara...vi åt innan på en pastarestutang typ 3 pasta ngt hette den ...var den äckligaste pasta jag ätit i hela mitt liv.....men men vi hade det mysigt i alla fall..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards