Alla inlägg den 10 december 2008

Av Louise samuelsson - 10 december 2008 23:01

Många verd tankar i mitt huvud såg på insider  nu om en tjej med ett litet barn som intehar nånstans att bo...stor skam..här betalar man skatt o skit så behandlar man folk så..tänk alla som inte bliit uppmärksamma..jjaja..vet en gång när jag o dick hade kris för 15 år sedan när dick blev varslad på saab..vi ägde inte ngt alls vi kunde knappt få ihop till hyran..vi gick till socialen o bad om hjälp för bara en månad eftersom dick hade fått jobb men en innestående lön..vi hade 200 kr kvar o leva på o då sa dom till oss att om vi ville ha hjälp en månad så var vi tvugna att sälja bilen först????? dicks gamla gröna ford taunus..jag sa att vi kunde betala tillbaka när han får sin första lön men dom sa blankt nej..vi nådde inte normen på långa vägar men vi fick ändå inte hjälp för att dick hade bil....tack gode gud att dicks föräldrar finns dom är underbara som ställde upp o hjälpte oss..

Av Louise samuelsson - 10 december 2008 21:44

Två äldre damer sitter och njuter en cigg och en drink, på en bänk utanför ålderdomshemmet då det börjar att regna.

Den ena rullar ut en kondom, trär den över ciggen och fortsätter att röka.

Maude:

- Vad är det ??

Erna:

- Det är en kondom, på detta sätt blir cigaretten inte våt.

Maude:

- Var har du fått tag i en sån?

Erna:

- Jamen, dom kan man ju köpa i dom flesta butikerna.

Dagen efter parkerar Maude rullatorn nere vid apoteket, hon går in och frågar efter ett paket kondomer.

Apotekaren, tittar konstigt och förundrande om vad en äldre dam på 81 år skall använda kondomerna till, så han frågar henne lite förläget:

- Vilket märke hon önskar?

Maude:

- Det spelar ingen roll, bara dom passar till en Camel. 
  
   

Av Louise samuelsson - 10 december 2008 20:16

 Det var en dam som kände sig ensam. Och bestämmde sig för att sätta ut en kontakt annons. Den löd" du får inte springa ifrån mig, du får inte slå mig & du måste vara bra i sängen.". hon fick massor av svar men hittade ingen. men en dag så ringde det på dörren. Utanför dörren stog en ben och armlöss man. Som sa att han var perfekt! damen undrade vrf. då sa han- jag har inga ben så jag kan inte springa ifrån dig & jag har inga armar så jag kan inte slå dig.
-hur vet jag att du e bra i sängen? frågade damen.
- vad tror du jag knacka me!- sa mannen

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards