Alla inlägg den 16 december 2008

Av Louise samuelsson - 16 december 2008 19:52
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 16 december 2008 19:46

Satt helt ensam i fiket o kolla  på tvn o då börja ett programm me folk som har problem...hmmm en hade jtteproblem med fotsvett men det hann jag aldrig få svar på ...men ett handla om dålig andedräkt o nu vet jag allt om det o de andra var gasbildning...haha en människa fiser i snitt 14 ggr per dag så jag e inte onormal...micke borde kanske söka hjälp!! men det fanns hjälp  mot det me och det sista var erektionsproblem så vill ni ha hjälp mot fisar , munhugien eller erektionproblem så skall jag hjälpa er hahha hörde massa bra tips..

Av Louise samuelsson - 16 december 2008 19:40

Känner mej deprest o orolig varför vet jag inte kanske för att det är så struligt i stallet med hagar o så...vi skall åka o kolla på stall på lördag ett eget stall!!!! klarar inte det här med att passa tider o tider ..vill ha ut  hästarna före kl 3 men 2 av dom kan ju inte gå i leran...matt...matt..samtidigt vill jag inte flytta för jag trivs me de flesta på krk..men om det är enda alternativet för att mina hästar skall få vara ute hela dagarna så går det före ..hästarna måste få ha det bästa...Snälla kingen hjälp oss!! din häst fick inte va ute alls idag tänk på det!!! snälla kingen kom på ngt...du e ju min idol...Nån som vet ngt bra stall annars för 6 hästar hör av er te mej!!!!!!!

Av Louise samuelsson - 16 december 2008 02:10
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Farmor njuter av julens atmosfär,
alla är samlade, gammal som kär.
Mor står och rör vid spisen,
far är ute och sätter på...
...kaffet i köket, julfika snart,
i stugan det pysslas i rasande fart.
Ute i kylan är drivan djup,
farfar vill gärna ta sig en...
...promenad i det vita vinterland,
utanför fönstrets rimfrostrand.
Fler gäster det kommer in i husets sal,
alla är här för de har inget...
...emot att här fira sin jul,
barnen leker och haver så kul.
Morbror på de små flickorna titta,
"Det vore fint med en liten..."
...bulle till kaffet som nu är serverat,
till Kalle och vänner som har musicerat.
Och Benjamin syrsa har sjungit så sävligt,
men alla tycker att det låter för...
...resten, säger mor, är julmaten klar,
och far bjuder brännvin till envar.
-"Här finns till alla "hörs hans dova stämma,
på landet bränner vi nämligen...
...inte upp alla sopor, vi källsorterar,
och spar pengar till det som vi konsumerar.
Efter maten börjar morfar att mot farstun lunka
och säger -Jag måste faktiskt gå ut och...
...köpa en tidning, vänta ni här,
jag kommer tillbaka om en stund sisådär.
Och snart kommer tomten och delar ut gåver,
i soffan sitter gamla mormor och...
...nynnar på julevisor med mera.
Bredvid tonårsdottern som börjat fundera.
Skall hon berätta på julaftonskvällen,
att hon faktiskt blivit på...
...ett sådant strålande julehumör,
för hon på flaska har fått en odör.
Som får varje man ner på knä och på huk,
fast allt hon vill ha är ju deras...
...kärlek, men tänk nu ej mer på det.
För nu skall det sjungas om räven som smet.
Kvällen är slut, den har varit så kul,
och jag önskar er alla en riktigt God Jul!!!

Av Louise samuelsson - 16 december 2008 01:49

Det var en tysk, en italienare och en norrman som var dömda till döden. Domaren gav dem tre olika val:
1: Bli skjuten
2: Bli hängd
3: Få AIDS-virus insprutat i kroppen
Tysken sa: 'Skjut mig i huvudet' PANG! Tysken dog direkt.
Italienaren sa: 'Häng mig'. Vips var italienaren också död.
Norrmannen sa: 'Ge mig lite av det där AIDS-viruset'.
Vakten sprutade in viruset i kroppen på norrmannen, som började skratta så han föll ihop på marken. Vakterna tittade förundrat på varandra och undrade vad som var fel på killen. Sedan sa norrmannen: 'Ge mig en spruta till'. Vakterna gjorde som han sa och sprutade in ytterligare en injektion. Nu skrattade norrmannen så han höll på att storkna, han rullade runt på backen och tårarna bara sprutade. Slutligen frågade ena vakten: 'Vad är det för fel på dig människa?' Norrmannen flinade och svarade:

'Ni är ju så korkade, jag har kondom på mig!'

Av Louise samuelsson - 16 december 2008 01:44

Vattumannen (21/1-18/2)
Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla svin.


Fiskarna (19/2-20/3)
Du är en pionjär och tycker att de flesta människor är skithuvud. Du är snabb att ge igen, otålig och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är snarstucken.


Väduren (21/3-20/4)
Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtroende och du är en allmän nolla.


Oxen (21/4-21/5)
Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.


Tvillingarna (22/5-21/6) (jag är tvilling)
Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig enbart eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest.


Kräftan (22/6-22/7)
Du är sympatisk och förstående när det gäller andras problem, vilket gör dig till en lättlurad sate. Du skjuter alltid upp saker. Det är därför du alltid kommer att gå på A-kassa och tära på samhället. Alla som sitter i fängelse är kräftor.


Lejonet (23/7-23/8)
Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex.


Jungfrun (24/8-22/9)
Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar. Jungfrur blir bra bussförare och hallickar.


Vågen (23/9-23/10)
Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du högst sannolikt bög. Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll. De flesta kvinnliga vågar är horor. Alla Vågar dör av könssjukdomar.


Skorpionen (24/10-22/11)
Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.


Skytten (23/11-21/12)
Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdlös tendens att blint lita till turen eftersom du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en värdelös skit.


Stenbocken (22/12-20/1)
Du är konservativ och rädd för att ta risker. Du är kortfattad när du knullar. Alla stenbockar blir våldtagna. Alla stenbockar dör i AIDS.

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards