Alla inlägg den 21 december 2008

Av Louise samuelsson - 21 december 2008 08:40

Frågesport för blondiner...


1. Hur länge varade 100-åriga kriget?
- 116 år
- 99 år
- 100 år
- 150 år

Blondinen använder sin rätt att hoppa över frågan

2. I vilket land uppfanns Panama-hatten?
- Brasilien
- Chile
- Panama
- Equador

Blondinen tar publiken till hjälp

3. I vilken månad firar ryssarna oktober-revolutionen?
- Januari
- September
- Oktober
- November

Blondinen ringer en vän.

4. Vad hette George IV?
- Albert
- George
- Manuel
- Jonas

Blondinen söker efter rätt svar på internet.

5. Från vilket djur har Kanarieöarna fått sitt namn?
- Kanariefågeln
- Kängurun
- Råttan
- Sälen



Blondinen åker ur tävlingen.





PS.. Om du har småflinat lite när du har läst detta, titta på svaren här nedan:









1. 100 åriga kriget höll på i 116 år (1337-1453).
2. Panama-hatten uppfanns i Equador.
3. Oktober-revolutionen firas i november.
4. Kung George IV hette Albert.
5. Kanarieöarna har fått sitt namn efter sälen. Canaria betyder på latin
'sälarnas ö' (havshund).
Alltså, hur många rätt hade du??
OJ då!!!!

Av Louise samuelsson - 21 december 2008 01:38

 En gammal dam åkte hiss.Hissen stannade och en vacker fotomodell
steg på,hon doftade mycket gott och vände sig till damen och sa
Ralph Lauren 800 kr.droppen
 På nästa våning steg om möjligt en ännu vackrare
modell på och hon doftade ljuvligt.
 Hon vände sig till de andra och sa självsäkert
Chanel 1500 kr. droppen.På nästa våning när den gamla damen klev av släppte hon av en brakskit
och vände sig till modellerna och sa -Broccoli 17 kr. Lidel.

Av Louise samuelsson - 21 december 2008 01:25

Jaaa flera frågor igen...jag skall ta tag i det i januari igen 2009 skall bli mitt år..hatar o banta..va katten jag e ju för kort bara eller hur-......önskar att jag kunde hitta nån jämnlike som jag kunde banta me...nån som kan stötta mig som fan...just nu e allt kaos ..äter sakta ihjäl mej huuuuuu....kan inte kontrollera..hmmm psyko det e jag det..kanske kan nån hjärntvätta mej..jag söker...Bantarkompis som vill börja nytt liv 2009!!!!!Ett pluss om du okså e tjock!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards