Alla inlägg den 22 december 2008

Av Louise samuelsson - 22 december 2008 14:05

Jag låg o sov när   det ringde på telefonen och det var ifrån mammografin o hon sa så här ...bli inte rädd nu men dina bilder blev ej bra så vi vill att du kommer 12 januari..ååå nej ..det behöver inte betyda ngt sa hon men att dom ville ta om dom..jaha nu ska jag gå o oraoa mej hela julen  jag orkar inte mer snart ..jag e helt slut ..tänk o det e cancer??? ni som känner mej vet ju hur jag oroar mej för allt..nu vill jag bara dra täcket över mej o vakna igen den 12 januari.. vill inte ens ta på brösten ifall jag hittar nån knöl själv huuuuuu...jag är helt slut...är mitt liv på väg o ta slut?+ va fan händer..jag blir toki..toki ..rolig jul ja får jippi jaja jippiieeee yeeeaaahhhhhh..

Av Louise samuelsson - 22 december 2008 06:35

Vart i stallet hela natten är såå trött nu..ska åka tebaka strax..stackars ladde så ont..åkte hem en stund nu mella 2 o 3 dropp påsen..jag e helt slut..han mår lite bättre men han får ju smärtstillande..hoppas han blir bra snart..kul nu innan jul när man har häcken full. ..gör så ont i en när man ser hur ont han har stackarn..skall snart tebaka så marie kan hämta martina så jag kan hem o lägga mej sen ..håll tummarna på att han blir bra snart ..

Av Louise samuelsson - 22 december 2008 00:39

Ska dra på mej kläder o åka tillstallet nu o hjälpa marie me lade han e sjuk..feber o ont i magen..hoppas det går bra..jobbigt när hästarna e sjuka ..håll tummarna att det går bra !!

Av Louise samuelsson - 22 december 2008 00:13

En gammal dam kommer in i en porrbutik och säger med svag och darrande stämma:
- Sss..ssäljer ni dd...dddildos?
- Ja, det gör vi, svarar mannen bakom disken.
- Sssssådana där bbb..bbatteridrivna med ro-ro-roterande ollon?
- Ja, sådana har vi, svarar mannen och blir nästan lite generad.
- Sss..ssådana där mm..mmed kkkkknottrig yta och anusssssstimulerrrrrare?
- Ja, just sådana, svarar mannen och börjar skämmas lite.
- Sss..ssådana där ff..fööörrtio centimeter långa, och ee...eextra tjockdddiameter?
- Ja, säger mannen och rodnar definitivt.
- V v...vvet ni mmm..mmöjligtvis hh..hhhur man ssssstänger av dem!!?

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards