Alla inlägg den 29 december 2008

Av Louise samuelsson - 29 december 2008 09:44

Enligt henne

8:45 Vaknar upp till kramar och kyssar
9:00 Vågen visar två kilo lättare
9:30 Lätt frukost
11:00 Solbad
12:30 Lunch med bästa väninnan på ett utecafé
13:45 Shopping
14:30 Springa in i fästmannens föredetta - upptäcker att hon lagt på femton kilo
15:00 Manikyr, massage, tupplur
19:30 Middag med levande ljus för två med dans
22:00 Långsam, härlig, romatisk älskog
23:30 Kuddsnack i hans stora, starka armar


Enligt honom

10:00 Vaknar
10:02 Oralsex
10:09 Stor frukost
11:30 Kör upp längs kusten i en Ferrari med en brud med stora tuttar
14:15 Enorm lunch
15:15 Oralsex
15:25 Sporta lite med grabbarna
16:30 Öl med grabbarna
18:30 Träffar på Claudia Schiffer
18:40 Oralsex
18:30 Gigantisk middag, mer öl
23:00 Rätt på, kom igen, gorillasex
23:10 Sova

Av Louise samuelsson - 29 december 2008 01:21

Jaha så kom den dagen jag  bävat för..i många år har jag oroat mej för att barna ska skaffa killar o gå ut på nätterna o bla bla bla...jag oroar ju mej för allt..men men...Eve har börjat gå ut mer o mer puh kul tycker jag visseligen för hon har jttegoa vänner verkligen..känns trygga..

Men så kom minstingen hanna o sa att hon har träffat en pojkvän  eller hon sa inte utan nån skvallra ...hanna våga inte säga ngt te mej för hon ville inte att jag skulle träffa han..för att jag skulle skämmaa ut mej...snyft e jag så hemskt..hon förvarnade peter genom o visa han min blogg uggggghhhhh...oh lalalala illa stackarn..

men men ångest hade jag inför första mötet..tänk om man inte skulle gilla han tänk om han var helt ding tänk om han var en värsting tän om han var en emo eller ngt..men så kom han till slut och sicken pojk..jttego rar o snäll kille..klart lite pucko var han kanske lite haha skoja bara..han smalt i hos oss direkt..stor sten föll från mitt hjärta,,kan inte sticka under stol att jag korsförhört han ordentligt hahaha..sån e jag..tror  inte nån hade förväntat sig ngt annat ..

Av Louise samuelsson - 29 december 2008 01:05

Ja tycker inte att det är kul o vara i stallet längre jag vet inte varför..när jag e i stallet har jag alldeles för mkt o göra för att kunna slappna av ordentligt..helst vill jag bara ha 2 hästar..jag känner att jag inte mäktar me mer..jag har ju faktiskt en dotter till som är underbar som jag känt att jag försummat när jag är så mkt i stallet...dessa dagar jag vart sjuk har vi kommit varandra mkt närmare på ngt sätt vi har bowlat o spelat o fikat utan o bråka...gud va ångest jag har för hanna...min goa lilla fjortis..

Juat nu håller jag på o övertala evelina att vi skall dra ner på hästar..vi hinner inte med alla..vill heller ha kvalite än kvantite e det så man säger??

jag e så trött på att stressa o mocka o ta in o ut o passa dessa jäkla hagtider...matt..känns inte roligt alls..Vill ju att eve skall ha ett liv utanför hästarna me...hon har själv sagt att hon trolligen kommer o välja bort att arbeta med hästar i framtiden alltså som jobb utan bara mer hobbytävla typ...är   glad att hon börjar tänka så..vi har inte dom pengarna det behövs för att satsa 100 procent..det finns ettliv utanför hästarna...

Av Louise samuelsson - 29 december 2008 01:00

tatt lugnt idag me skönt..eve tränade nån bananalys me lindelöv idag o det gick jttebra..hon var jjtenöjd..ladde mår mkt bättre..skönt,,hehe såg klart på den hemska filmen idag...man rodna nästan..eller jo jag gjorde det..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards