Alla inlägg under december 2008

Av Louise samuelsson - 18 december 2008 21:06
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 18 december 2008 21:02

Älskade goa lilla janne ..mötte han idag o han har så ont stackarn,,lider verkligen me han..Janne är en sån hmla go gubbe...tycker så mkt om han ..alltså inte e jag i love men han e störtskön..min gubbe o han e som bröder..Janne du e för pryd för att kolla min blogg även din käring en för pryd för det ....men bara så du vet om  du sulle slå huvet i bordet o råka hamna på denna sida så skall du veta att jag tänker på dej o lider me dej...kram

Av Louise samuelsson - 18 december 2008 21:01

Ringde en tjej idag på abbe...hon  kommer imorn kl 12 och kollar på han snyft...och imorn skall signe flytta till brunberg huuuuuu...guud vad jag kommer o sakna dom...helt otroligt va goa dom vart denna gången...mamma mia..

Av Louise samuelsson - 18 december 2008 20:57

Vart på k-mässan o fikat med ann o sara ..mysigt köpt lite julklappar och julklappar det tar aldrig slut älskar o handla julklappar...blir så fattig bara..snyft...jag vill ha massa julklappar jag e som ett litet barn på julafton....ihaoooo....blir aldrig för gammal för julklappar..

Av Louise samuelsson - 18 december 2008 16:03

Guud vad det är rått ute jag blir toki....vart på mc med eve o hanna och  maria o hennes 2 goa pojkar...guud vilksa charmknuttar..trist att vi hinner träffas så lite ..saknar dom jttemkt..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards