Alla inlägg under december 2008

Av Louise samuelsson - 17 december 2008 15:23

Många har frågat hur det går ...jaaaa det går åt helvete just nu...äter o äter så snart tar slaktarn fel te jul o tar mej isället för grisen om jag ni inte till ock med är fetare än grisen...för på julbordet med äpple i mun vore ngt annars...puh ..jag har bett till gud att han skall giva mej styrka att ta tag i mitt liv men men...jag har bestämt mig för att ta tag i det efter jul...efter jul...jag börjar ju varje måndag o banta o ballar ur kl 2 igen ...karaktär ja eller hur..JAG ÄR JU INTE FÖR FET JAG ÄR JU BARA FÖR KORT!!!!!!!!

Av Louise samuelsson - 17 december 2008 15:11

* Du kan skaffa choklad.
* Orden "om du älskar mig så sväljer du" har en äkta mening med
        choklad.
* Choklad kan ge njutning även när den har blivit mjuk.
* Du kan utan risk nyttja choklad medan du kör bil.
* Du kan få choklad att räcka så länge du vill.
* Du kan äta choklad även tillsammans med din mor.
* Choklad bryr sig inte om du biter i "nötterna".
* Två personer av samma kön kan äta choklad utan att bli kallade
snuskiga namn.
* Ordet förhållande skrämer inte iväg choklad.
* Du kan ha choklad på ditt skrivbord utan att förnärma dina
arbetskamrater.
* Du kan fråga en främling efter choklad utan att få en örfil.
* Man får inte hår i munnen när man äter choklad.
* Med choklad behöver man inte fejka.
* Choklad gör dig inte gravid.
* Du kan äta choklad vilken tid som helst i månaden.
* Bra choklad är lätt att hitta.
* Du kan ha så många olika sorters choklad du klarar av.
* Du kan aldrig bli för ung eller för gamal för choklad.
* När du äter choklad håller det inte grannarna vakna.
* Med choklad spelar det ingen roll, det är alltid gott.

Av Louise samuelsson - 17 december 2008 15:05

Helt otroligt men jag blev så kär i en tomte när jag var hos susanne o hälsa på...åkte direkt till elkedjan o köpte en egen ..han e stor o han skiftar färg hela tiden ljuvlig!!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards