Alla inlägg under december 2008

Av Louise samuelsson - 13 december 2008 02:00

Lyssna nu älskling, man kan älska på flera sätt.
 -   Kommer du ihåg hur hundarna gjorde det utanför dina föräldrars hus på gatan?
   - OK. Men kan vi inte göra det i en annan gata, och inte framför mina föräldrars hus.

Av Louise samuelsson - 12 december 2008 23:43

Det är jag som är sara jag är snart 20 jordsnurr..lollo tycker att det e dags att jag får  ....eller rättare sagt att jag ska skaffa mej en pojkvän...så varför inte göra lite reklam om mej själv här,,jag bor nära stallet, är ofta istallet, gillar mysiga hemmakvällar, gillar ej bio för då somnar jag men kan vi tafsa lite i biomörkret kanske det e ok..du ska vara svärmorsdröm för min mamma e hård med vad jag kommer ovälja..hon ska bestämma om du passar mej, jag e barnkär, du måste stå ut med att jag e lite pucko som min vuxna vännina lollo, förrut gillade jag inte o kramas men det har lollo lärt mej så nu e jag bra på det..verkar jag intressant så ring Lollo puss Sara

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards