Alla inlägg under december 2008

oj

Av Louise samuelsson - 9 december 2008 23:42

Lille Kalle sitter vid frukostbordet med sin pappa och säger:
- Pappa, när jag blir stor vill jag bli precis som du!
- Jaså, det var ju kul att höra att du också vill bli doktor.
- Nej, jag menar att jag också vill knulla barnvakten.

Av Louise samuelsson - 9 december 2008 23:41

Det var en kille som aldrig hade haft en flicka och hade aldrig hadft ett
samlag, eftersom hans mamma hade intalat för honom att flickor skall man akta
sig för, för flickor har huggtänder där nere. Kille hade under många år varit
ensam, men en dag träffade han den allra ljuvligaste flicka som man kan tänka
och ett förhållande uppstod. De träffades dagligen och de pussades och kelades,
men samlag blev det aldrig eftersom killen var rädd för huggtänerna där nere.
Flickan förklarade gång på gång att det finns inga huggtänder och han behöver
inte vara rädd.
Efter en tid bestämde de sig trots allt för att ingå giftemål, och på
bröllopsnatteen sa flickan att nu eller aldrig så skulle de knulla. Killen var
fortfarande ängslig och rädd för dessa huggtänder. Snälla du sa flickan. Du kan
väl åtminsånne känna med ett finger så får du se att jag har inga huggtänder som
du påstår. Killen tvekade in i det längsta, men tog sig ändå mod till att känna i
skötet. Nää du har ju inga huggtänder, men det var förfärligt vad slapp du är i
tadköttet.

Av Louise samuelsson - 9 december 2008 22:54

Ikväll bjöd marie mej o eve o angelica o paula .s på teater...Statsteatern med allan svensson...jag älskar ju allan ju..men den var ganska seg.första akten var bra men andra nja...i pausen bjöd marie oss på fika...mumma..vi hade det jttemysigt ialla fall tack marie!! skönt o komma hemifrån o jag drack en stor kall öl mumma....

Av Louise samuelsson - 8 december 2008 23:47

Råka komma åt en bild från nya såpan ...deltagarna njuter vid poolen..Tror att ena deltagarn e från kungsbacka o den andra från kumla...nån som känner igen dom??

Av Louise samuelsson - 8 december 2008 23:37
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

FELIX kondomer: Gör det goda godare!

FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig!

GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök!

NOKIA kondomer: Connecting people!

OLW kondomer: För att du älskar det goda!

CARLSHAMNS kondomer: Gott, gott i gott gott!

McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder!

LIBERO kondomer: Det känns tryggt!

LÄTTA kondomer: Om du bestämt dig!

VICKS kondomer: Extra starka, extra friska!

DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning!

STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det!

PEDIGREE PAL kondomer: Rekommenderas av ledande uppfödare!

GINSANA kondomer: Orka mer!

GB-GLASS kondomer: Jag och min Magnum!

L'OREAL kondomer: För det är jag värd!

MARABOU kondomer: Mmmm....

GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry!

MALACO kondomer: Surt, salt och sött i samma påse!

KENO kondomer: Jag har lovat min fruga en rese!

ODDSET kondomer: Ja, där satt den!

AHLGRENS BILAR kondomer: Det finns bara ett sätt att stoppa dem! I munnen!

DAIM kondomer: You´ll never forget your first?

ARIEL Kondom: Inte bara rent utan ULTRA rent!

KINDER ÄGG kondomer: En sak med godis, en hemlighet och en leksak på samma gång!

SCAN kondomer: Svenskt kött från svenska bönder!

JUICY FRUIT kondomer: A packet full of sunshine.

ORGANICS kondomer: Från rot till topp!

SAAB kondomen: Av personliga skäl!

MALACO kondomen: Gott som gör dig glad!

GILETTE Kondomer: The best a man can get.

MALACO Kondomer: Gott som gör dig glad.

PRINGLES Kondomer: Once you pop, you can't stop.

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards