Alla inlägg under december 2008

Av Louise samuelsson - 7 december 2008 00:28

Idag har jag annons på gp ang de två hanvalparna och inte en enda har ringt mej huuuu..inte en enda..har annons imorn o på fre o sönda nästa vecka..håll tummarna...snyft..dom är ju helt underbara mina små goingar..

Av Louise samuelsson - 7 december 2008 00:14
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Vi bestämde att vi skulle ta det lite light med julklappar iår...puh ack vad jag lurade mej själv där igen...jag e hopplös...shoppoholic ...eller traderaoholic...hittat massa fräcka saker ..allt e nytt ..ena grejen fick jag till och med ett kvitto från nk...ifall vi ville byta färg jaja ...på kvittot stod det 999kr men jag fick det för 305 kr wow helt nytt o på önskelistan...en annan sak som kostar 2000 fick jag för mindre än halva helt nytt o i kartong...tyvärr kan jag inte avslöja vad det är för ibland snokar barna här på min blogg...så snart e jag fattigare än någonsin huuujedamej...

Av Louise samuelsson - 7 december 2008 00:04
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Shit,,,,jag har stäckt meji överrumpan o det gör såååå ont ..skulle vara kaxig istallet mot eve o marcella o skulle visa att jag var vigare än dom...visserligen var jag det men va de inte vet om att jag sträckte arselet..gööör så ont..snälla kom nån o massera...att jag aldrig kan lära mej dååå...

Av Louise samuelsson - 6 december 2008 14:18

Nu sitter jag själv här igen ..

Nyss komt hem från Eamon hickey träningen me eve...gick kalasbra..eve ska på gymnastkuppvisning nu o hanna är i göteborg..och dick jobbar så jag är helt ensam igen...är såå trööt på vara ensam..ska vila en stund nu sedan åker jag tebaka o gör det sista i stallet,,...jag vill ha ett jobb!!! jag vill känna att jag duger te ngt!!! jag vill känna mej behövd...idag behövde susann mej ialla fall..hehe pille åkte med i trailen o hon prova o träna för eamon och det gick super bra ..hon var jtteduktig,,

Av Louise samuelsson - 6 december 2008 01:18

nu skall all skit bort fast efter julen....allt ska verkligen bort...har hittaat säng på ikea o jttefina garderober..databordet bort ..ska få nytt golv o nya tapeter....jag skall äntligen få min maskrostapet!!! bara väntat i 2 år på den...jaja..kolla o säg vad ni tycker!! e den ok???

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards