Alla inlägg under november 2009

Av Louise samuelsson - 16 november 2009 13:07

varför känner jag mej ensam fast jag inte är ensam?? vissa vänner saknar jag eller dom kanske inte var mina vänner...jag vet inte..

Måndag depp kanske eller jag vet inte...hade en underbar kväll igår men först afrodans med jessica jäklar vad grymm hon var på svänga höfterna och all jyckandes...d3t var svårt men kul...inte så sexigt när jag svängde mina sk höfter ...golvet skakade under mej..jordbävningen var nära kände mej tjockast i hela världen..vill inte vara tjock hatar det ...har gått upp 6 kg...måste ta tag imitt liv ...fundrar på att boka tid med min läkare o fråga om jag kan få krympa min magsäck...

sedan på kvällen firade vi anette som fyller idag med mat o bio...var jttemysigt..synd att evelina inte kunde gå med..

 

jag måste vara ett psyko för jag fattar inte vad som  är fel på mej...jag klarar inget...talanglös

 

jag vill göa allt rätt så blir allt fel istället..what ever..

 

jaha vad händer idag...skulle spinna men måste nog avboka pga av att jag glömt att det är hoppträning för björne kl 20 jttekul..sorry jessia men jag e på imorn...

 

nä lollo ryck upp dej sluta tyck synd om dej sjäv finns miljoner som har det 100 gånger värre..

Av Louise samuelsson - 13 november 2009 02:13

klockan är snart hal´v 3 o jag kan inte sova....bara tänker fett...orkar inte vara fet mer ..tänker på det hela hela tiden...allt e kaos i hjärnan...så fick jag syn på denna artikel...jag som hade tänkt att flytta till japan....http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6108376.ab


 jaja god natt önskar depp Lollo....

Av Louise samuelsson - 11 november 2009 22:57

Nyss hemkommen från ett underbart ki box pass...jag o jesson har vart på ki box igen..sååå kul sååå jobbigt men vi hänger med bra nu...jess börjar slå hårdare o hårdare....tuff woman.. ledaren är super..

undra om jag ska prova core imorn ....jaha vad mer hänt idag....vr på toysan en stund alltid lika trevligt..

 

Av Louise samuelsson - 10 november 2009 21:37

Så här såg det ut i badet häromdagen när jag skulle bada...började tappa upp vatten när jag fick mej en chock,,,,,,jihaooo....tur jag inte var blind då hade jag ju inte sett ngt hehe man ska vara positiv..

 

  

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards