Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 21:25

Tog moppen till xtravaganza o inhandlade veckoransonen...passade på att lägga mej i massagebädden underbart...

kom hem somna på soffan en stund hehe ...sen gick jag o jessica ut på en långrunda underbart...hon hurtig som attan med friskis kläder o tofsar...hur svetti hon är så är hon alltid lika vacker orättvisst <3

det var underbart...

jaha ketonfasen suger....fan va illa allt smakar i munnen,,,huuuuggga,,

ska jag inte kunna kyssa dick på länge,,,bra ursäkt tyvär dick inget idag jag är i ketonfasen hehehe...jaja god natt alla goa vänner tack alla för era fina uppmuntrande kommentarer,,,ni är guld värda...

Ann när får jag födelsedagskaffe,,???? har ju paket te dej,,,,,

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 21:24

Fick denna bilden av hanna ...peter vann en nalle till henne naw....

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 21:16

Kolla vad fint mina älskade vänner fått det.....jag vill okså  vill okså ha hus......är så glad för deras skull..<3

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 21:08

Var inne där med hanna och angelica....självklart kunde man ju inte missa langos...men jag dracka bara ramlösa puuuuhh.,,,tolt över mej själv ar jag ialla fall...för hanna var det debut me langos och hon älskade det.,,,vill haaaaaaa....gode gud gör ett pulver med big mac o langos...

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 21:04

Att jag måste unna mej saker på vägen...så jag var hos superduktiga Charlotta som fixade mina naglar...kolla vad fina dom blev...man känner sig jttefin om händerna o nu e det kul o betala me ju hehehehe..tack Lotta!!

jaha o så ansikstmask jaja alltid lika hot som alltid...

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 21:00

Bowlade med hanna och lill evelina...jag loooossssa hela tiden evelina vann så klart...jaja tur att det fanns ngt mot rövsvetten ialla fall....

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 20:59

så här kul hade lillevelina....när jag bowlade och bara förlora sort hela tiden....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards