Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Louise samuelsson - 27 augusti 2009 23:04

Först snyggade jag te jina naglar hos lotta...jttefina..sedan for jag till xtravaganza ...först en timmes lekton  sen vägning...jippiii vet ni jag har gått er 9,2 kg totalt...underbart...troddejgaldrig  om 6 hekto är jag under hundra strecket jipppii...känns så kul..eller på rätt väg..sen åkte jag o sola igen underbart det me...just nu känns allt bra....från o nu är orden kan inte går inte ...förbjudna ord man kan allt bara man vill....se positivt på allt så blir allt mkt bättre...i 40 år har jag vart negativ o sagt att jag inte klarar vissa saker...men nu ...positivt tänkade gör allt mkt lättre...så gott folk var positivare ni klarar allt...!! vakna varje morgon o säg jihaooo det funkar...inan har jag vaknat o min första tanke vart å lollo vart har du ont idag.??? nu e det slut med det!!! kram på er...

Av Louise samuelsson - 27 augusti 2009 09:54

Skulle skriva igår men jag somna...igår gick jg te solhuset oo sola o så gick jag hem underbart,,,jag vet det är falirgt att sola men jag måste unna mej lite på vägen,,jag gör ju inte ngt annat farligt just nu ändå....igår fylle lotta år grattis igen ...<3...fattar ni idag har jag hållt på i en månad verd...ingen mat på en månad...lääängtar sååå ..idag skall jag iväg tll xtravaganza o väga mej..och så e det kurs efterråt....ska nog ta med mej träningskläderna så tar jag o tränar på gymmet me....guud var hurtig jag e hahaha..eller hur..men det är kul...tänk om jag bara har gått ner ett hekto..?? då köper jag mej en bicmac på vägen hem o skiter i detta...det känns ju inte ngt men jag är ju mkt mkt piggare iofs..jaja det löser sej nog..

snälla håll tummarna idag ...kanske  det en gladare lollo ikväll.....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards