Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Louise samuelsson - 6 februari 2010 23:50

Vad ska man säga ...våga knappt titta på heidi idag...såg inte bra ut alls...på kvällen åkte evelina och massera henne och borsta henne...hon kändes lite bättre kanske fanns det hopp..jaha vad gjorde jag mer... kom 2 tim sent till toy pga heidi,,,,medans jag väntade  så körde jag hem hö till sussen i annebörg så dom kan lägga ut till rådjuren..

 

  

Det gör ont i mej att dom inte får i sig så mkt mat så jag har lagt ut totalt 5 höbalar lite här o där...hoppas man kan hjälpa dem på ngt sätt..

Eva kom hit med en jttefin tulpanbukett och en jtte fin magnet som det stod...Life is nothing whitout friendship...jttesöt..

stackars eva jag stressade på var ju så sen förlåt!

Kom till  toysan och där fick jag en jttefin lykta av rambäck men ett stort turkost ljus i,,,jttevacker jag älskar ju ljus...

Glömde ju att jag blev väckt av min underbara familj till ljuva toner av ja må du leva...älskar dom ..fick en fin klänning och badskum och trisslotter och jättefina pilgrim örhängen,,,

När jag kom hem hade min man gjort taccos mumma så vi mös Lotta o Marie louise kom hit...m-l lade sig i soffan och sen var det bara lollo gör det o lollo gör det jävla pascha hehe komandoran eller vad säger man...

Somnade gott den kvällen ialla fall.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards