Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:24

Min mamma ringde inte ens och gratulera mig...

så mkt betyder jag..ska jag bry mej?? klart man gör fast jag vill inte..jag orkar inte bry  mej men en mamma e ju alltid en mamma..finns det nån som inte vill bli ä lskad av sin mamma tror inte det..

jag har sorg i mitt hjärta att hon alltid skitit i mej..jag beyder inget för henne..ett grattis kunde hon väl ha gjort..

ett kort eller ett telefonsamtal....

ska jag bry mej?? vill inte bry mej??  men varför gör det så ont närjag inte vill bry mej??

 

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:10

Jag har verkligen världens bästa svärmor och svärfar..

Dom ställer upp i alla väder..älskar dom av hela mitt hjärta...dom är som om dom vore min riktiga mamma o pappa ....mina har ju aldrig funnits där inte alls....så träffa jag dick och fick en mamma o pappa...på köpet....Dom betyder så mkt för mej..tack för att ni finns!!!

I tordags kom dom hit och städa åå goa dom är...

vill bara säga att jag älskar er!!

    

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:00

Idag har jag ätit skit men vad samma man lever bara en gång...hehe

innan toy så var jag och handla jag körde hanna till lindås jag fixa på krk..hm full rulle..

Så kom jag till toy och där möttes jag av mia och fick en underbar blomma med kaktussar i...älskar sånna tack  goa du. ..när jag kom hem hade min man åter igen gjort taccos mumms..men nuhade jag ju gäster hemma hela underbara samuelssons etel och kurt gav mej pengar underbara människor och 2 jttefina dukar..tack love u ..av älskade linda och magnus o felicia o jack fick jag tulpaner och bäst av allt biiiiooo biljetter!!! jippii tack love u...

Och av mickael fick jag en flaska rött vin tack going....

sen på kvällen kom jess o lars och av dom fick jag en kanon fin set men ljuslyktor i silver ....verkligen jtte fin...tack  tack tack mina underbara vänner..

så spela vi kort jag vann en gång o lars två gånger o dick en gång.....hehe stackars jess snart måste hennes tur i 7 an vända ju...så det blev en lyckad födelsedag trots allt,,,

Tack...

 

Hästen mådde bättre idag ialla fall lite grann känns underbart,..Evelina är inte helt hundra blir nog sjukhus på måndag. hon har feber o hostar gjort det länge nu...

 

Hanna spelade matcher först på förmiddagen ploj matcher och hon dömde en match det hade jag velat se..sedan åkte hon på riktig match i halmstad o dom vann med 4-0 och hanna gjorde 1 mål ..gott!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards