Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Louise samuelsson - 4 oktober 2009 11:10

Nu är jag här igen...jag har verkligen inte haft tid och blogga...tiden har bara runnit iväg...

hela hemmet är en röra...kommer till det sen..

Förra söndagen far i till skåne på tävling i fälttävlan med hille...trött som fan efter ett roligt bröllop..la mej halv 2  upp halv 4 köra till skåne,,,madre mia.. vi hämtade upp marie-louise när vi hade lastat och klart.,hon såg ut som ett vrak kan jag säga...tröttast i sverige..vi kom fram o börja med dressyren och den gick sådär sa dom jag sov i bilen...skulle vakna te hoppningen men inte nån väckte mej...men hon var felfri-.-ssedan vakna jag o vi gick terrängen ....terrängen gick klockrent felfri...underbara hille..av 44 strter var 15 uteslutna i errängen..av 44 starter var det bara 8 clearrounder....jttekul..tack ml för lånet av underbara hille...

på måndagen sa gubben att målarn sagt att de kan tpetsera när vi är i kina enklare för dom när inte nån är hemma jippi snabbt iväg och välja tapeter vilket inte var lätt... fick betala masssa extra för vi ville ha andra tapeter än de som var i katloggen...hua...så har vi tömt o tömt och slängt massa saker i hela huset ser ut som faaaan verkligen....men kul när det blir klart..så hela veckan har vi haft häcken full...

MEN IMORN far vi till kina....tror inte det är sant kommer och bli så underbart...skriver mer om det ikväll....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards