Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Louise samuelsson - 17 oktober 2009 01:01

Har lagt in massa bilder på facebook nu..

ja gud vilken resa...seg färd dit ...fick jttefint hotel och vi åkte på utflykt direkt när vi kom dit snacka om att man var trött...nästan varje dag väckning 6.30 fullspäckat schema från mrgon till kväll...vi var på opera där tjerna somna hehe vi var på en makalös akrobatik show...och en fantstisk kungfu show..

tjejerna vr mkt faschinerad av all kultur...men mest shoppingen så klart...shoppa shoppa...men det var ganska jobbigt dom drog verkloigen i en...

maten hihi ja den var som den var vissa grejer jttegoa men mkt inte gott...,

jag kommer och berätta mer senare ....hoppas jag ...

TACK ÄLSKADE rara familjen larsson för ni tog hand om mina hundar...ska bju er på middag dom tack för hjälpen...

Självklart saknade hanna sin peter i kina..

jag har lite torka med mitt skrivande vet inte varför men är inne i en period jag inte tycker att det är så kul...håll ut jag lovar o skärpa mej...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards