Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Louise samuelsson - 15 oktober 2009 10:27

Hemma (till kaoset)..haft en helt fantastisk underbar resa...min bästa resa nånsin  i livet..träffat underbara människor o allt vart kanon..nja kanske inte maten men det gick o äta...

jag kommer o skriva mkt mkt mer senare...ska förklara varför--

Vi blev lovade att huset skulle vara färdigrenoverat när vi kom hem dom har haft en hel vecka på sig men icke vi kom hem på måndagn i ett kaos...vi kunde inte sova hemma fick sova hos rambäcks my goood..nu börjar det se ljust ut igen men nästan allt är i vardagsrummet jippi..

så jag grejar o grejar,,men det blir nog bra..tapeterna blev jttefina i alla rum..

så  jag lovar att jag kommer med massa bilder o skriveri från kina så fort jg är klar hemma har inte ens hittat min kamera än...puh

s kram så länge...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards