Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Louise samuelsson - 4 juni 2009 02:56

Kl e 03....tårarna rinner...jag e helt slut ,,min bror e så elak..han har psykat mej i flera dagar nu...jag e helt slut ...jag vet att jag e en värdelös människa det har han sagt till mej idag...

jag e fet o hemsk det har han sagt till mej och talanglös..

han pratar skit om min syster hela tiden och till slut fick jag nog...sa ifrån han blev förbannad och sa att jag bara försvarade henne hela tiden...hatar allt just nu...

jag har inte sovit på en vecka...mina tårar e nästan slut..

min familj kanske har det bättre utan mej...jag e ju ändå så värdelös..

jag klarar inte mer nu...snälla kan nån köra mej te psykakuten ...jag menar det....jag e helt slut ..psykologisk terroriserad...just nu vill jag bara dö....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards