Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Louise samuelsson - 16 juni 2009 13:47

Linda och Ingrid har pratat om hur fint det är där ...nu har jag o tjejerna besämt oss att åka till istanbul i augusti el september...sitter o letar för fullt...massa kulturella grejer och shopping...billigt mat o boende..har skickat iväg flera meil...förlåt linda att jag snodde bilden från din f-b.....Det blir inget stockholm för oss isommar vi åker till istanbul istället...längtar redan..

Av Louise samuelsson - 16 juni 2009 13:33

Åkte med eva till hjälmeskulla...hon skulle köpa dill o gräslök..kan ju vara ngt tänkte jag o kunde ju köpa det me..men gräslöken såg inte så wow ut..dillen var slut...men vi hittade oss varsin paprikaplanta hon orange och jag gul paprika...herregud vad händer jag tycker det e skitkul o odla sånt man kan äta..hehe nu har jag 3 olika sorter tomater och psyalissis och gul paprika hehe...imorse pratade jag me tomaterna ???? vad e det som händer håller jag på och bli tokig.!!! talk to the tomatos my goood!!!!

Av Louise samuelsson - 16 juni 2009 10:28

Har vart ute o gått med eva...underbart...fick lurat me na in i skogen me hon som e så rädd för fästingar...hehe..jag e helt genomsvett...mitt nya liv börjat hoppas jag...jag ska köra the speceialist metoden...nyttig mat o promenader...jaja nu ska jag ta en kopp kaffe och ssen in i duschen..

Av Louise samuelsson - 16 juni 2009 00:07

Drottning Elizabeth hade i dagarna köpt en ny rashäst som var väldigt stilig. Hästen hade tidigare vunnit flera priser och drottningen var väldigt stolt över den. Hertigen av Edenbourgh besökte vid ett tillfälle drottningen för att över en kopp the diskutera gemensamma intressen. Drottningen tog genast chansen att skryta lite om sitt fynd, den stiliga hästen. Hertigen blev givetvis nyfiken och bad om att få se denna underbara häst.

Drottningen gick tillsammans med hertigen ut i stallet där de båda gick runt flera varv runt hästen för att beundra den. Just då släppte hästen en riktig ordentlig fjärt med en doft som inte hörde till de angenämaste av dofter. Drottningen blev lite generad av detta och sade:
- Åh, jag är hemskt ledsen för det.
- Åh, det är direkt fara, svarade hertigen, Jag hade trott det var hästen om du inte sagt något.

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards