Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Louise samuelsson - 14 juni 2009 23:56

Tiden bara drar iväg...my good..igår var eva o micke o barna här och käkade..nice..var mysigt..

Idag stallet...sedan var jag på chilli och shoppade 2 leopardkuddar hahahah jttegoa och 2 underbara plädar..sedan en fika me ann mummma...sedan hälsade jag på mina goa vänner i anneberg city..hehe..

sedan stallet igen tur eve var nästan klar...emmy hade rakat alice...oj va hon var fin all päls borta.skönt för na..sedan hem  te mc me marielouise skulle ta en glass men hon blev vansinnig på personalen för dom svara kaxigt när hon fråga varför mjölken alltid e slut..bla bla..så vi hamna på statoil istället..jihaooo..så inressant dag har jag haft...jajaj.


Av Louise samuelsson - 14 juni 2009 09:10

Har suttit o läst om mordet på 15 åriga Therese...blir helt förtvivlad över det våld som finns..Denna unga levnadsglada tjej som längtade efter att gå ut nian..Fruktansvärt jag har ju själv barn i den åldern...jag kände inte Therese men jag har beröts av vad som hänt..tänker på hennes familj hennes vänner ,,,ja allt..blir arg och frustrerad..om man kollar på bilden på dessa ungdommar  levnadsglada ovetade óm deras livsöden ..Therese är i nedre hörnet...Mina barn har okså gjort sånna bilder.. Har läst Thereses blogg  http://thresrojo.blogg.se/ och även hennes vänners bloggar ....vilka fina vänner!! Läste att dom som gjorde det heter Tim och Tove bara 16 år gamla och gick i hennes pararellklass..Gud vad många tankar man får.,,här gnäller man att man har huvudvärk eller inte kan banta..Thereses familj har förlorat en dotter en syster....ska aldrig mer gnälla!!

R.i P Therese...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards