Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Tjohoooo...

Av Louise samuelsson - 26 oktober 2009 11:54

Förlåt att jag nte har skrivit  men min data är så långsam så jag blir tokig..

Helgen vart full rulle..människor över allt...

på fredagen mös jag  med sussen till idol.....massa gotteri...mumma..

på lördaggen var vi på kajskjul 8 och åt sådär god mat och sådär bra show med tomas brömsen...

men det var mysiga människor med så allt löttades upp...

på söndagen var vi på bio fame....nja hade större föräntningar på den inte så värst bra..

 

och idag har jag städat och grejat och betalat räkningar fy vad trist..är lite smådeppig jag klarar ju inte av att göra ngt bra alls ju...kan inte ta hand om mitt hem som jag vill jag kan inte ta  ju....känner mej helt hopplös..är rädd o göra fel ..så allt blir fel istället..jag måste acceptera att jag e talanglös..

inte end bilen klarar jag att hålla ren...jag har väldigt höga krav på mej själv som jag inte klarar av..vad jag än gör tar jag mej vatten över huvudet...faan jag e ju 41 varför ska jag inte klara av ngt alls..se som jag ser ut skorvig fet och ful ...nu tycker jag synd om mej själv ju  jag vet men whatever jag brukar inte klaga så men idag känner jag  mej skit...har abstinens när jag är hemma,,,jag har inte ont i lederna längre så det kan jag inte skylla på...känner besvikelse dom sa att när ledonten försvinner försvinner min psoriasis..jag har mer än nånsin o det knäcker mej snart..på hudmottagningen får jag inte nån hjälp alls ...dom säger att jag är psykiskt sjuk och måste få hjälp med det först att det kommer innifrån..men jag har ju mått super länge nu och det är värre än nånsin...faaan..vet inte vart jag ska börja..

Hoppas jill kan visa mej på rätt spår ja o min goa vän ska boka tid där...hon är vacker till o me när hon vaknar o lovar hon är vacker när hon är skitnärdig me hehe..men vi båda behöver lite energi från jillsan mycket ha<r ju hänt sista tiden...

jag kan lägga mej på sängen och tycka synd om mej själv...men vad hjälper det????

man kan bara förändra sitt liv själv..nä lollo ryck upp dej...du ha<r alla ben armar underbara barn go gubbe undrbara vänner...sen lite fett och skorv va faan e det...lollo gör ngt nu livet rinner iväg från dej.. det e faan inte synd om dej lollo..MEN IBLAND KAN MAN VÄL FÅ TYCKA SYND OM SEJ VÄL....så nu mår jag genast lite bättre...Skrattande

ååå min mobil dör när som helst och givetvis hittar jag inte min laddare.....fuck

 

 
 
Ingen bild

gnällfia

26 oktober 2009 18:27

DU är inte VÄRDELÖS. Man kan ha dåliga dagar ibland men det kommer bättre dagar o då tar du tag i ditt liv igen. Du klara det nu så ge inte upp nu. You do it o jag tror på dig. Ha det nu så bra o börja med dina promenader igen, det finns inget som är så skönt som att promenera i regn, sol o kyla för att sedan krypa ihop med en kaffe o en bok. Ta vara på hösten o njut.
Kramizar gnällfia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:24

Min mamma ringde inte ens och gratulera mig... så mkt betyder jag..ska jag bry mej?? klart man gör fast jag vill inte..jag orkar inte bry  mej men en mamma e ju alltid en mamma..finns det nån som inte vill bli ä lskad av sin mamma tror inte det.. ...

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:10

Jag har verkligen världens bästa svärmor och svärfar.. Dom ställer upp i alla väder..älskar dom av hela mitt hjärta...dom är som om dom vore min riktiga mamma o pappa ....mina har ju aldrig funnits där inte alls....så träffa jag dick och fick en ma...

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:00

Idag har jag ätit skit men vad samma man lever bara en gång...hehe innan toy så var jag och handla jag körde hanna till lindås jag fixa på krk..hm full rulle.. Så kom jag till toy och där möttes jag av mia och fick en underbar blomma med kaktussa...

Av Louise samuelsson - 6 februari 2010 23:50


Vad ska man säga ...våga knappt titta på heidi idag...såg inte bra ut alls...på kvällen åkte evelina och massera henne och borsta henne...hon kändes lite bättre kanske fanns det hopp..jaha vad gjorde jag mer... kom 2 tim sent till toy pga heidi,,,,me...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards