Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Louise samuelsson - 20 maj 2009 23:01


-Ett medelålders gift par gör sej i ordning för att gå till sängs. Frun ställer sej naken framför den stora spegeln i sovrummet.
- Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln. Ansiktet är rynkigt, brösten hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer. Jag har feta ben och armarna är sladdriga.
Hon vänder sej till sin man och säger:
- Säg nåt positivt, så jag mår bättre!
Han tänker allvarligt en stund och så säger han:
- Det är i alla fall inget fel på din syn

Av Louise samuelsson - 20 maj 2009 22:58

Skatteverket har gjort en undersökning som visar att Fredrik utför 90 procent av samlagen bakifrån. Därför ska Fredrik från och med maj i år betala hundskatt.

Av Louise samuelsson - 20 maj 2009 18:43

Noll gröna fingrar..kände mej tvungen att plantera..mina grannar har ju jämt så fint..medans jag har rostiga cyklar i trägårn..men nu grönskar det.jord överallt..til o me i bhn,,,jaja jag e helt slut,,

Nu har hanna dratt iväg på fotbollsträn och min bror ligger i soffan i trädgården och njuter av min vackra plantering...jihaoo...evelina är i stallet o rider...jag skulle behöva sova middag nu...börjar bli gammal hehe..

jaghar vart på toysan..älskar det!!

Av Louise samuelsson - 20 maj 2009 08:30

Tjoho..nu regnar det ute  turdet inte regnar inne ...älskar regn..det luktar så gott ute så friskt..igår hjälpte jag sussen jte kul....tycker verkligen det är skoj...jag och peter hämtade min bror på landvetter...sedan körde jag eve till innebandyträn fast ute hehe härlanda...dom sprang o sprang...

Fick med mig handikappade anders som behövde komma ut o lukta på lite blommor....skulle köpa en glass men som vanligt var han ju så huuungriig.haha...så det blev en pizza på mamma mia..gott ...

När vi kom hem på kvällen så fick evelina ett sms där dom fråga om evelina ville följa med ibk till prag v.28 på innebandyturnering..jttekul ,,men det kostar 4000kr vet inte om jag få fram dom pengarna så snabbt.puh..men kul att dom fråga na..


Av Louise samuelsson - 20 maj 2009 08:29

Ja det är så typiskt med liza..vi har provat 3 gr nu och et vill sej inte men jag skall kolla upp henne hos vetrinären igen...nu ska dom göra herpesprov .jihaooo...lycka till med Olga..kram

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards