Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Louise samuelsson - 27 maj 2009 23:50

vad kommer jag o sakna...??? 

Tugga!!

Godis!

Mat!

Fikastunderna me de andra!

Men värst e att inte kunna BAJSA!!

Morgonbajsen!! puh det e det värsta med all magknip!! aj aj..

Tabu för oss tjejer att snacka om att bajsa men alla bajsar även drottning silvia och sussen me tussen till och me min kompis på banken ...

Men jag lovar börjar ni med pulver så kommer ni och inse hur värdefull bajsningen är....tänk att inte bajsa på 10 veckor uggghh..

Gode god giv mej styrka att klara av ngt...låt mej komma över och börja med ngt..


Av Louise samuelsson - 27 maj 2009 23:46

På flyget till Chicago hade en herre ett antal gånger försökt att gå
på toaletten, men det var hela tiden upptaget.

Flygvärdinnan såg mannens problem.
'Min herre', sa hon. 'Ni kan få låna damernas om Ni lovar att inte
röra knapparna där inne'.

Mannen gjorde det som han var tvungen att göra och medan han satt där
uppmärksammade han de där knapparna som han hade lovat att INTE röra.

Varje knapp var identifierad med bokstäver: VV, VL, PP, samt en röd
knapp med bokstäverna ATB.

Han funderade en stund.
Vem skulle få veta om han tryckte på knapparna?

Han tryckte på VV.
Då spolades Varmt Vatten försiktigt i baken.

Vilken härlig känsla, tänkte mannen. Herrarnas toalett hade minsann
inga sådana trevliga förnödenheter.

Han tryckte på knappen med bokstäverna VL.
Varmvatten ersattes med Varm Luft, som mysigt torkade bakdelen.

När varmluften tog slut, tryckte mannen på knappen PP.
En smärre 'Puder Puff' smekte då hans ända, samtidigt som en doft av
vår började spridas i rummet.

Vilken helt underbar känsla, tänkte mannen och njöt i fulla drag.
Damernas toalett var verkligen mer än bara en toalett, det var ett
helt rum fyllt av kärlek, omtanke och ödmjukhet.

När puderpuffen var avslutad kunde han inte motstå frestelsen att
trycka på
ATB-knappen.
Jag kommer att vara i extas tänkte han, helt otroligt!'

Sen blev allt svart.

När mannen vaknade till liv igen, låg han på sjukhuset i Chicago.
En sköterska tittade ner på honom med ett snett leende på munnen.
'Vad hände egentligen', frågade mannen?
'Ni tryckte på för många knappar', svarade sjuksköterskan och
fortsatte:
'Den sista, röda, knappen ... är en Automatisk Tampong Borttagare'.

Er snopp ligger under kudden...

Av Louise samuelsson - 27 maj 2009 21:59

Nu åter igen till bantning....jag måste jag måste jag har provat allt och femtioelva ggr allt.....nu vill jag operera mej...ska jag eller inte?? pulvret gick ju bra till jag börja fuska...guud vad jag ångrar mej...hatar min kropp...jag har så mkt att ge att jag inte vill vara fet..jag vill kunna hänga med i farten me alla andra jag vill vara lollo ...jag e så trött så trött jämt jag äter ihjäl mej.... vilken metod ska jag ta?? please goood help meeee...

tänk om jag kunde få ett sånt här diplom!!!!!!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Av Louise samuelsson - 27 maj 2009 21:47

va katten händer i mitt fucking boring liv ååååå.---tur att jag blev inkallad te maffiaparet idag de räddade mej i några timmar,,

tänk om jag hade kunnat vara ung gå me diaz o linda o penny o party party...ååå vad det hade vart kul...nu e det bara sveningvars som gäller..guuud va trist o bli gammal...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards