Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Louise samuelsson - 24 maj 2009 09:18

Igår var vi i susedalen och tävlade mille och vegas...vegas peta några i 11+ o 115....men helt ok f´ör o v ara första ggn på gräs...mille peta 2 i  110 men i 115 kom han o eve 2a...jttekul...evelina var jtteglad..bägge hästarna var toppen...vårt mål med mille var att hon bara skulle gå runt eftersom hon haft lite problem.. så det var en seger igår....vi hade kryckmongot med som manager...fina bilder kommer senare...

sedan åkte vi till liseberg och bara skulle mysa..satte anders i en rullstol o sen körde vi på som katten hehe...han och evelina fick rosa kaninöron..skulle köpt till hanna o peter me men evelina sa att vi aldrig får på dom det...hehe..vi hann spela massa o käka våfflor o strosa runt..underbart väder...men bäst av allt vi tog ett foto på alla 4 barna ihop,,, maffia bossar var grabbsen och tjejerna pinuppor...jttefint och kul o ha...bild kommer idag..

Sedan for vi hem o självklart blev jag lurad te o kolla på en hemsk skräckfilm....norsk...jag trodde jag skulle dö....fick hålla skenet uppe..!! jag ljög o låtsades som om jag var iskall o inte rädd alls men det var jag sketrädd ...hehehe jaja kram på er ..undra när min hulda o jag ska fika då----saknar na....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards