Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Louise samuelsson - 22 maj 2009 01:06

Full rulle...mätt efter grillningen...för mätt...inte gott o vara så mätt...puh..hjälpt te på doydop idag ååå jag älskar det...jttekul..

spelade kubb vårt lag vann o vann o vann,,,

peter o hans pappa tävlade i golf idag o kom trea...grattis...!!

nu åskar det ute underbart...måste skaffa mej en kamera...jag vill ta massa foton ju....sara köp en nyyy  nuuuu...

Grattis anders till ditt nya jobb!! jttespännande....

stackars vår anders som har så ont i foten...

många som ajg tänker på som inte mår så bra just nu....många som har problem...både stora problem o små problem....livet suger ibland...

tänker på er ialla fall så ni vet.....

men vikigast idag är ju att Mikael Lillsnorren fyller år....GRATTIS GRATTIS GRATTIS....har ju itne en bild på mikael....eller vänta ska kolla face book hehehe...jag har ju massa bilder på han men på min gamla data ju....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards