Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Louise samuelsson - 8 juli 2009 10:30

Jaha fick ångest igår jag har ju inte hunnit blogga ngt alls....förlåt ska skärpa mej...men h ela mitt liv håller på o förändras till det bättre...mår bättre än nånsin...trots att jag inte gått ner ett gramm...men massa annat roligt händer...

Igår var jag ut me jessica i skogen och gick det var underbart...tack för sällskapet..Evelina börjaat jobba på santa maria och det går jttebra..hon trivs kanon..

Hanna kommer hem idag efter 3 dagars spa läger...ska bli kul o höra hur hon haft det..saknat henne,,puh.. och lille peter ...han börjar ju jobba nästa vecka ......gott och anders gör nog sin sista vecka nu omjag kommer ihåg rätt...

Vi har ju blivit bjudna till kajsa o mattis bröllop den 26 sept..ska bli jttekul..måst gå ner några kg så jag kan köpa mej en fin klänning så jag slipper o ha pressening på mej..

Nä nu skajag fortsätta arbeta så nte mina underbara chefer skäller på mej..hehehe


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards