Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Louise samuelsson - 9 juli 2009 00:42
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 9 juli 2009 00:24

Jag e inte gud..jag kaninte rädda världen...jag öppnar min famn gång på gång och slutar alltid med att jag får skiten fast jag bara ville vara snäll..jag måste börja tänka på mej själv nu..jag vet att jag har ett mkt gott hjärta...de finns massa människor som ger mej positiv energi,,,

Livet handlar om att ge o ta.. inte bara ta.!!  jag e så glad att jag har mina fina vänner...

men så ibland faller jag dit för  nån genom att vara för snäll o vips kommer käftsmällen....hmm... som sagt nu e det jag som gäller nu ska mitt liv frändras jag skall bry mej om dem som bryr sej om mej....som är värda min kärlek...ni som gör mej glad..ni som gör mej hel igen...

Av Louise samuelsson - 9 juli 2009 00:22
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards