Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Louise samuelsson - 21 juli 2009 23:38

Jag har verkligen bloggtorka..va katten ska man skriva om...

allt utom min vikt känns bra just nu..jag e fetare än nnsin ...puh.

Jobbet gått kanon idag ...tycker det e skitkul...sedan tog jag karo på en tur på moppen...mysigt..sedan var vi hela familjen o peter så klart o käkade på esters ..gud va gott det var...ångra att jag hoppa över brulen...imorn på morgonen ska jag fara te anebörg o mata angelicas fiskar..en gång på fm o en gång på kvälllen....bortskämda firrar...

jaha dom har åkt te bornholm och njuter av livet o varandra...här e jag..jihaoo..men det e dom allt livet värda ialla fall...hehe.

jag har verkligen inte ngt vettigt o skriva om..

jag säger altid tänk positivt så blir allt lättare...tänker man hela tiden faan va tråkigt allt är blir allt tråkigt....eller som jag förr när jag vakna letade jag fel...när jag vaknar nu säger jag jihaooo..för ett halvår sen var min första tanke jaha lollo vart har du ont idag?? idag var det inne en liten kille på 7 år som hade armprotes...han var pigg o glad och görgo...han skoja som bara den..han fråga mej vad det var i helo kit påsarna? jag sa att det var armband..då skratta han o sa va konstigt dom ser ut...då sa jag at han kunde få det då säger han hoppas jag får en blå helo kitty då o det fick han och en lila..han blev överlycklig o brydde sig inte alls om att det var ett tjejarmband..han fråga mej vilken handled han skulle ha den på...utan att tänka säger jag jag tycker du ska ha den på din nya arm...fan va sa ja...skit...men han blev jtteglad o tog på den där ...då var min tanke faan lollo klaga inte på att du har ont i fingrarna mer jag har ju i alla fall fingrar...killen hade nog gärna sluppit gummihanden och helre haft fingrar...så jag ska aldrig mer klaga..ündra vad hanna tänkte galen mamma...men den här killen berörde verkligen mej...han var så glad...han köpte en grävskopa o jag sa att det var en lastbil..han sa då men du tanten det e ju en grävskopa haha..

igår var det några utläningar som studsa bollen o jag sa dont play whit the balls in the botiq....oj va sa ja ,,,dom skrattaoch jag skämdes hehe det heter ju bounce ju...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards