Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Louise samuelsson - 10 juli 2009 01:21

Idag har vetrinären kollat å min goa alice...hon har ju en kula vid brösten....det var en tumör ...hjälp!! hon tyckte inte vi skulle söva henne eftersom hon var tio år och aldrig blivit sövd...utan jag skall ha koll på tumören o kolla så den inte växer eller kommer upp på fler ställen ..min lilla alice..håll tummarna..

Av Louise samuelsson - 10 juli 2009 01:17

Idag fråga angelica om vi ville följa me på bio,,...transformers 2... hmm  så jag hanna o peter o eve ramb och angelica gick,.,men jag måste nog säga att jag vart för gammal för sån film...puh 2 och en halv timme....nä inte så bra kanske..tur att fåtöljen var god för jag somna hehehe,,,hoppas jag inte snarka för jag hade ju inte med mej nån snark maskin,,,

Men alla de andra tyckte filmen var asbra..

Av Louise samuelsson - 10 juli 2009 01:06

Idag när hanna var på väg hem från gymmet så kom en bil och snek henne när hon körde  moppen.....så hon vurpade..bilen stannade inte ens..illa illa..tack gode gud att bilen bakom stannade...dom hjälpte stackars lilla hannis..Hon skrapade sig bara  på händerna o knäet men var chockad..tack gode gud att det gick så bra..Du hade änglavakt idag...Älskar dej så gumman!!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards