Alla inlägg under augusti 2009

Av Louise samuelsson - 12 augusti 2009 23:48

Hej alla goingar...jaha jag lever so far....imorn är det vägning puh tänk om jag ej gåt ner ngt ....min hunger är borta sen par dagr,,

dag kom det en ny häst som evelina ska rida in...spännande..jaha vad händer i livet..längtar till kina..ska bli skönt att åka iväg ...har ganska mkt bloggtorka..jag lovar ge mej tid jag kommer o få tilbka min ork....kram på er

Av Louise samuelsson - 9 augusti 2009 23:17

Dag 10 snart slut puh....har inte nån hunger men jag är så sugen på allt...men inte godis o sånt utan goa midagar....helgen vart fullt ös,,,,

var nära o få biljetter te madonna men det sket sej...jag gick med evelina på en asdålig film l.a gigolo med asthon kutcher den var verkligen verkligen skitdålig...huaaa...jag fick en jjtte fin blus av sussen md tussen tack...jaha nu har jag presis komit hem från en timmes motionsrunda puh,,,underart när man kommer hem ...ska in i duschen nu och sen lägga mej på spikmattan en stund,,,,toddeloddi

Av Louise samuelsson - 7 augusti 2009 19:38

Idag fyller heta Lars trod det var 52 år...grattis goa gubben..kolla va snygg han epå bilden med sin flamma marie louise hahaahaah

grattis goa gubbe....tycker om dej <3 (få inte för dej ngt jag mena som kompis)

Av Louise samuelsson - 6 augusti 2009 23:44

Är så trött på dessa högar jag hittar överallt...nu är "storbajsaren" fångad på  bild,,,vet någon vem denna mystiska man är ring 031-133313 tack!!

Av Louise samuelsson - 6 augusti 2009 23:28

utan mat i exakt 7 dagar..my god...vart trött hängig depig bajsenödig ja allt idag...det måste vända snart ...vil bli piggelin nu..jag e inte så hungrig längre..hur normalt e detta egentligen ..?  men jag skall klarar det denna gång ..jag ska u till kina..min dröm e 15 kilo på  8 veckor men det går nog aldrig...mia ska ha kräftskiva här nästa lördag men jag ixar inte att gå dit jag älskar ju kräfter... jag har ju bestämt innan att jag inte ska fastna i nån ätfälla...gud giv mej styrka och låt dagarna gå fort!!!please...låt mej sova o vakna om 7 veckor..

Av Louise samuelsson - 6 augusti 2009 12:38

Läste omd denna kille idag och snacka om att man blev berörd...my good lyssna och njut...

i videon är det hans egen aska som prids i slutet...många tankar ..puh

http://sv.wikipedia.org/wiki/Israel_Kamakawiwo'ole

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards