Alla inlägg under augusti 2009

Av Louise samuelsson - 27 augusti 2009 09:54

Skulle skriva igår men jag somna...igår gick jg te solhuset oo sola o så gick jag hem underbart,,,jag vet det är falirgt att sola men jag måste unna mej lite på vägen,,jag gör ju inte ngt annat farligt just nu ändå....igår fylle lotta år grattis igen ...<3...fattar ni idag har jag hållt på i en månad verd...ingen mat på en månad...lääängtar sååå ..idag skall jag iväg tll xtravaganza o väga mej..och så e det kurs efterråt....ska nog ta med mej träningskläderna så tar jag o tränar på gymmet me....guud var hurtig jag e hahaha..eller hur..men det är kul...tänk om jag bara har gått ner ett hekto..?? då köper jag mej en bicmac på vägen hem o skiter i detta...det känns ju inte ngt men jag är ju mkt mkt piggare iofs..jaja det löser sej nog..

snälla håll tummarna idag ...kanske  det en gladare lollo ikväll.....

Av Louise samuelsson - 25 augusti 2009 12:25

vakna tio i åtta åkte och fodrade hästarna och tog ut dem sen....och avslutade med en skön promenad...trodde jag skulle hem o sova men

jag åkte o köpte mej ett par nya skor o solade guud vad gott...måste belöna mej på vägen ner...

väntar på att dom skall komma o kolla vårt hus om vi ska få lite renovering men dom har inte dykt upp än...puh..hoppas vi får nya golv o tapeter...

sovrummet har jag väntat på i 3 år på att få göra om men min man är inte den snabbate i världen...så 3 år va fan e det i livet..jaja nu ska jag göra mej i ordning..kram

Av Louise samuelsson - 25 augusti 2009 01:15

Idag vann Hanna o hennes lag tölö...fotboll semifinalen i dm....grattis gumman..tyvärr har jag inte ngt foto....

Av Louise samuelsson - 25 augusti 2009 01:13

Här travar evelina på hubbe för första gången ...hon håller på o rider in han och har har bara ridit han 3 ggr han är verkligen jtteduktig...Karro äger han o hon är konstant nervös hehe

Av Louise samuelsson - 25 augusti 2009 00:50

Jag är ju så dålig på inlägg jag vet...igår var Evelina och hille och tävlade i fältävlan i falkenberg...DM..jag kunde ej åka med...huuu men som tur åkte marie louise (hilles ägare) och angelica me...tusen tack till er ni är underbara..tack marielouise för att eve får rida din häst...

Jo hur gick det!!! Jo hon vann både dm och hela klassen...gissa om man är stolt mamma..grattis gumman..Evelina var jttelyckl,,,Tack än en gång angelica och marielouise som gjorde denna dagen för evelina...

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 21:25

Tog moppen till xtravaganza o inhandlade veckoransonen...passade på att lägga mej i massagebädden underbart...

kom hem somna på soffan en stund hehe ...sen gick jag o jessica ut på en långrunda underbart...hon hurtig som attan med friskis kläder o tofsar...hur svetti hon är så är hon alltid lika vacker orättvisst <3

det var underbart...

jaha ketonfasen suger....fan va illa allt smakar i munnen,,,huuuuggga,,

ska jag inte kunna kyssa dick på länge,,,bra ursäkt tyvär dick inget idag jag är i ketonfasen hehehe...jaja god natt alla goa vänner tack alla för era fina uppmuntrande kommentarer,,,ni är guld värda...

Ann när får jag födelsedagskaffe,,???? har ju paket te dej,,,,,

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2009 21:24

Fick denna bilden av hanna ...peter vann en nalle till henne naw....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards