Alla inlägg under augusti 2009

Av Louise samuelsson - 5 augusti 2009 23:17

Fick ett vykort där det stod ofs guligt men på framsidan var det en gamal grekisk tandlös gumma i burka eller sjal eller va det var ..så stod det att det var jag...hmmm schysst måste straffas!!!!!! Tack angelica för ditt kort!!!

Av Louise samuelsson - 5 augusti 2009 22:59

Idag fyller världens goaste svärmor år...grattis goa ethel....

Älskar dej kram

Av Louise samuelsson - 4 augusti 2009 22:33

Femte dagen utan mat helt ok..men jag längtar..åå man jag tänker inte så mkt på mat nu...kalas är inte o tänka på..denna gången vill jag inte ge upp..gode gud giv mig styrka att klara av detta..

Av Louise samuelsson - 3 augusti 2009 15:06

Jag handlar ju aldrig ngt till mej...men nu har jag beställt detta underbara armband...älskar verkligen oxxo smycken...

Av Louise samuelsson - 3 augusti 2009 14:59

Jag och dick o barna och jesson och lars och dersas barn o peter och evelina ramb..såg sommaren med göran igår...jag log under hela filmen helt underbar..jag somna med ett leende på läpparna...se den!!! alla tyckte verkligen att den var super...

Av Louise samuelsson - 3 augusti 2009 14:44

Har fruktansvärd idetorka men kan ju berätta lite nu vad som hänt...

Har gjort mitt sista försök på xtravaganza så idag är det 4e dagen utan mat....det går förvånadsvärt bra...visst känner jag hunger men det klarar jag...det går förhoppningsvis över snart...mitt mål är ju att kunna sitta bekvämt i flygplanstolen ju...

herregud jag vet inte ens vad som hänt..

mitt minne tatt slut...hoppas snart piggheten kommer in...

kom nyss in från en regning promenad med hundarna ...men det är underbart att g i regn..love it..

Idag börjar hannas innebandyträning igen gott..

Jo vi har bokat resa till kina jag e galen...jag o tjejerna o eve och angelica r..helt verd...helt underbart...hoppas bara jag får ihop til resan hehe...skönt att tjejerna sommarjobar s de kan betala sina biljetter själva..men guud vad jag längtar..

Idag skall jag dricka kafe med pudingen,,,,saknat na...

jag börjar nog växa upp för jag tänker så mkt annorlunda tror jag...

vet inte...ångrar vissa saker man gjort i livet..tänk om jag hade tatt tag i mitt liv tidigare..det är så mkt jag vill göra...att bli inneband tränare har jag lagt ner...hehe..men jag skulle vilja ha nån grupp ungdommar i nått...

jag vet att min text inte är sammanfatande alls utan bara hafs o slafs ...men min järna fungerar inte så bra...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards