Alla inlägg under maj 2009

Av Louise samuelsson - 3 maj 2009 16:43

Har ju inte hunnit med o skriva på  hela helgen..,.vi börjar md börjesdagen... wow va fint det var är...evelina serverade 900 bakelser...hur mkt folk som helst..dom var mkt nöjda...peter var jttesexi i scan förkläde o scankeps..återkomer med fin bild på det hehehehe...asooome..tror både evelina och peter hade kul...hanna passa på o åkte till havet med sin kompis.. jag måste verkligen ha en digitalkamera,,på kvällen grilla vi och det var jttegott..

Av Louise samuelsson - 3 maj 2009 16:43

Har ju inte hunnit med o skriva på  hela helgen..,.vi börjar md börjesdagen... wow va fint det var är...evelina serverade 900 bakelser...hur mkt folk som helst..dom var mkt nöjda...peter var jttesexi i scan förkläde o scankeps..återkomer med fin bild på det hehehehe...asooome..tror både evelina och peter hade kul...hanna passa på o åkte till havet med sin kompis.. jag måste verkligen ha en digitalkamera,,på kvällen grilla vi och det var jttegott..

Av Louise samuelsson - 3 maj 2009 16:43

Har ju inte hunnit med o skriva på  hela helgen..,.vi börjar md börjesdagen... wow va fint det var är...evelina serverade 900 bakelser...hur mkt folk som helst..dom var mkt nöjda...peter var jttesexi i scan förkläde o scankeps..återkomer med fin bild på det hehehehe...asooome..tror både evelina och peter hade kul...hanna passa på o åkte till havet med sin kompis.. jag måste verkligen ha en digitalkamera,,på kvällen grilla vi och det var jttegott..

Av Louise samuelsson - 1 maj 2009 09:27

Idag öppnar börjes tingsryd här i kba....och evelina och peter skall jobba där idag ..hoppas dom får kul....är så nyfiken hur det kommer o se ut ju..jajaja ni skall jag iväg....

Av Louise samuelsson - 1 maj 2009 09:18

Kändes som hela världen skulle göra roligt på valborg...och jag hade bara stallet o hemma..var bjuden på fest men jag hade inte nån lust...jag ville te stan se cortegen men icke,,,,hanna var hos peter och dick o drack öl hos magnus och jaaag då jo jag var i stallet med marielouise på en böänk o prata snusk hehe..mysigt..evelina skulle ej ut så hon red....ganska sent..kom hem käkade gott..evelina stack ut o sprang ....så jag satt framför datan ...dick o magnus kom lite berusade höll på o riva staketet i trdgården ...typ..sen på natten ringde goa anders o sa att han var på väg hem hehe så jag inte behövde orora mej ...sköönt. så såå nice var min valborg snyyyffft....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards