Alla inlägg den 6 april 2009

Av Louise samuelsson - 6 april 2009 08:39

Nu börjar barna vakna det kommer upp en trött skräcködla hehe. Oj va trötta dom e...inget vax inget smink haha dom e för söta,,, Jaha hur ser dagen ut,,,jag skall köra eve till stallet hon skall hoppträna för amanda me mille idag,,,sedan skall jag på sjukgymnastik ..puh..sedan skall hanna hämtas från carro..och ikväll skall vi på teater ippi skall bli jttekul..vet inte ens vad den heter,,,men underbart gratisbiljetter alltid bra,,,,,då kan man sova om det är en dålig föreställning hehe

Av Louise samuelsson - 6 april 2009 08:27

Underbart väder hela helgen vart underbar..

tatt det ganska lugnt bara massa filmer ..slappat ganska mkt ..härligt

Igår var vi på kalas hos Frida..Mumma mumma..skulle lagt inen grattis bild på henne men jag hade ju inte en enda bild ..på datan..

Grattis på födelsedagen stora damen!!! jihaooooo..

Eva snart kommer grabbsen om dom inte redan har kommit..hehe

Puh innebandy idag igen puh segt...jttekul att dom är med men segt o vänta  vänta..imorn är det sista träningen på ett tag..får vi se va tjejerna fattar för beslut efter sommarn...

Av Louise samuelsson - 6 april 2009 08:23

Sara var  på sin första tävling igår tror det var gfrk och var felfri...jag e stolt över sara för hon har vart jtte rädd...jtte kul..oh att hon nu vågar hoppa så högt grattis grattis assssooommme..Mamma ann hade tydligen vart ett nervvrak innan jaja den ordentliga ann!! no comments..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards