Alla inlägg den 21 april 2009

Av Louise samuelsson - 21 april 2009 15:12

En av Evelinas hästar som hon tävlat en delpå har fått lite problem så evelina skall hjälpa dom med hoppningen..han vill inte hoppa med nya ryttarn,,,lilla gubben,...det är ju en bit om man skall åka varje vecka så det går ju inte,,så han kommer hem till oss ett litet tag ..känns konstigt när det är annan ägare på han ,,Evelina har träffat dom flera ggr på tävlingar och dom är    jttegoa människor ...så kul att dom bett eve om hjälp..hoppas det går och lösa...Man har en speciel plats i ens hjärta till vissa hästar  genom åren... skulle vara kul om förra ägarinnan kunde komma och vara med.. :-)

Av Louise samuelsson - 21 april 2009 15:05

Vart i stallet o grejat ,,hovslagarn var o skodde..alltid lika trevligt..

Vart hos sjukgymnasten ...sådär kul..fortfarande har jag högt crp..dom vill att jag skall åka till spenshult i 2 veckor på utredning.,,kanske borde göra det så jag får hjälp med mina leder..fingrarna e värst..mina knogar svullnar upp..vissa dagar e de jtejobbigt o räta ut fingrarna helt..och varje gång jag tar blodprover så har jag högt crp..dom vill att jag skall testa nån form av cellgifter men jag vet inte o jag pallar det..psoriasissen blivitt mkt bättre..tack o lov.. på måndag skall jag få sprutor i flera leder hujedameeej,,,men men jag mår bra av dom ett tag..blöder näsblod flera ggr i veckan me har jag aldrig gjort innan...hmm ..haha nu skrattar du säkert men det bjur jag på hehe..

Av Louise samuelsson - 21 april 2009 00:04

Idag förlorade öis mot ifk göteborg..med 3-0...förr var jag alltid öisare men nu vee katten tycker dom suger.. hade vart kul o sett matchen idag men tden räckte inte till,,sånt e livet..ibland. .

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards