Alla inlägg den 7 april 2009

Av Louise samuelsson - 7 april 2009 09:23

En helt god kvinna

Om flickdomen och kvinnosaken.

Carolina 35 år - regissör, bor ensam i en tvåa, en av hennes föräldrar kommer från Smålands inland. Carolina säger: Alla sover, alla har roligt. Men inte jag. Jag kommer inte undan, jag blir aldrig en helt god kvinna.

Precis som Alva Myrdal säger till sin Gunnar.

Gunnar är Alvas Mr Big, men varför lämnar hon inte honom och skaffar en walk-in-closet som Carrie istället? Och vad är en helt god kvinna?

Med avstamp i Alva Myrdals livslånga relation med Gunnar Myrdal kraschlandar man här och nu

Av Louise samuelsson - 7 april 2009 09:10

Inte en aning om vad den heter..

men igår var jag o eve o hanna o marie o ulla o denise o paula o kryddan på teater på stora teatern ....vi kom dit och blev placerade i stolar på scenen....sen börja alla galenheter herre guud vilken crazy sannorlunda teater hahahaha ni måste se den vi skratta alla så v i grät ...helt crazy..skall ta reda på vad den heter...Tack martina som ordnade fribiljetterna...


Av Louise samuelsson - 7 april 2009 09:06

Nu sitter manhär igen framför datan... hoppas på att det skall bli fint väder idag...vackna av att jag visste att jag glömt göra ngt men vaaad ...tio i åtta gick jag upp o jag kunde verkligen inte komma på vad jag glömt..faaan tisdag jag har morgonfodringen puh slängde på mej kläderna o ut me alic e i bilen 8.17 fick dom frukost så 17 min försent puh men dom överlevde...men guud vad hemskt vakna o inte fatta nått alls hehe..helt förvirrad..shit e det så när man börjar bli gammal..mamma mia


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards