Alla inlägg den 23 april 2009

Av Louise samuelsson - 23 april 2009 22:45

Snart flyttar dom faaan... hur skall sommaren bli utan susanne o magnus?? kan inte ens tänka mej det....dom har alltid vart här alltid suttit på sin alltan med alla stalkrar..hehe...jag kommer o sakna dom så sjukt mkt ju...ååå whyyyyyy.. känns inte bra alls..jag vill  flytta jag me..men men ...jag kommer o sakna er...evelinas framfart på gatan me inlines o skatebord o ja vete allt hon är galen...och angelicas ja herreguud och magnus nakna överkropp på sommrarna som möter mej när jag kommer me bilen ...och alltid frågar lollo önskas helikoptern idag??vem ska fråga mej det nu?? lars el micke??? och susannes händer!! vem ska massera mej vem skall spå mej vem skall tala mej te rätta i livet?? vem vem....äh va faan kom ju på att dom ska ju bara flytta te Annerberg ju sköööönt ju..

Av Louise samuelsson - 23 april 2009 22:39

Inte nån mobil hittat snyyyyfttt,,,,,

Idag opererades min kära syster stackarn...hoppas hon mår bättre ikväll..stackarn..  körde hem henne vid 2 tiden ,,,krya på dej sis,,,

Fick sms av anders hej lollo kan jag o trollis komma o fika me dej idag? hehe självklart...så nu är pojkarna här igen..hehe härligt..

Nu börjar jag tycka det är kul att vara istallet igen ...fick downperiod förra året me tror jag....

VIKTEN ..jag fy faaan jäla skit vrf ska det vara så svårt jagvill jag vill jag vill jag kan inte jag kan inte jag kan inte...jäkla skit..

Jag är inte mogen än jag är nog dömd te o vara fat ...

jag skall nog banne mej ta o köpa mej ett friskiskort..kanske får hänga me jessica om jag e snäll...är avundsjuk på na ho är ju såå ambitiös ju..tränar o tränar ..please take me whit you......


Av Louise samuelsson - 23 april 2009 00:29

Lägg detta nr på minnet...jag kommer o ha det i några dagr då min mob blev stulen ikväll snyftt,,,,,jag e deprest...

vi var på filminspelningen och det gick jttebra de första timmarna sedan blev det bråk vet ej riktigt hur det börja men vi fick avbryta..vi var 3 som gick o köpte kaffe o på pressbyrån var det massa stökigt folk...en neger kramade mej bakifrån var inte alls beredd...men nu fattar jag han totg nog min mobil..antar det för bara nån minut innan pratade jag i den o jag lade den i fickan och sen var telefonen och mina hörlurar borta hmmmm...kanske tappa jag dem men det hade jag ju hört!! eller så ngt men jag vet att jag ej kan ha lagt den nånstans för de andra 2 såg att jag lade ner den i  fickan..pratade med polisen som var kvar i nordstan och lämnade uppgifter och segt segt massa frågaor...så ni e jag deprest....NÅN SOM HAR EN OK MOBIL OCH SÄLJA,,,??? faaaaannnnnn

Men annars var det skoj,,pojkarna o eve o becca fick åka hem tidigare när de varklara med sina scener eller vad man kallar det,,,,jag skall tbka imorn bitti mellan 8 o 11 istället för ikväll men då skall vi vara på ngt som heter wiselgrenplatsen eller ngt..hmm ...segt....tappat lusten totalt...MIN mOOOOOBBBIILlll miss you......

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards