Alla inlägg den 19 april 2009

Av Louise samuelsson - 19 april 2009 23:17

Upp halv 6 och bara for iväg till stallet för att åka på tävling..stenungsund..både me mille och vegas ...marie kom te krk halv   7för hon skulle köra ...första tävlingen med mille....gick klocrent i första klassen.....4 placering med han...eve ar jtteglad hon älksr den hästen...sedan vegas 1 pet...ganska onödigt pet...men men..första tävlingen utomhus och det var storm....

hindrena välte o  välte det var kaos på banan....

i nästa klass var han okså klockren i grunden sedan fick hon ett stop i omhop....men eve tog det bed ro och bara skratta och var super nöjd ändå....hon har ju knappt haft mille i en månad o hoppat han 3 ggr innan...så som ärju inte helt samspelta än..men det kommer...superfin häst..

vegas var okså jttefin men mkt tittig idag ...han rev 2 hinder men det var på de 2 han var rädd på han stod emot publiken och var lite scaaarryyy...men men, eve var ialla fall super nöjd ...usch vilket tråkigt fik dom  hade där...men men..

Av Louise samuelsson - 19 april 2009 23:09

Åkte med funktionärerna från krk till olympia travet och det var jttekul....jag spelade massa men vann inte ett skit...jag tippade på namnen...en häst jag tippade  på hade 800 i vad det hu heter..assa inte nån mer än jag säkert tippa på den...vet inteom den kom in i mål ens ...jag fatta inte ngt...vi gjorde en genensam v75 o  vi fick in 4 rätt wow..sedan så spelade vi på ngt som heter vinnare o då vann vi 550 kr men dom skall vi spela upp nästa lördag...

På kvällen var vi hembjudna på go mat till fam larsson....jttego mat..tusen tack..var hos dom o mös te tolv  det var verkligen jttetrevligt dom är verkligen jttegoa..

sedan på vägen hem kvällsfodra hos sandra ...hittade inte ljusknapparna i mörkret..men tur man har telefon...

var pigg som en mört på kvällen kom isäng halv 2 och skulle upp halv 6 puh...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards