Alla inlägg den 15 april 2009

Av Louise samuelsson - 15 april 2009 11:22

Bara för att du ser mej skratta och le,
betyder det inte att jag är lycklig.
bakom dessa leenden och skratt kan de finnas mycket smärta.
Smärta som ja inte vill dela, som ingen behöver veta om!
Lyckan finns kanske inte, fast jag vill ha den.
Kanske vill känna mej som någon speciell ibland?
Även fast det alldrig kommer hända.
Tiden rinner och skär djupare sår.
Sår som ingen kanske kan läka?
Eller finns det någon som vill läka mina sår??



Av Louise samuelsson - 15 april 2009 10:29

Har börjat banta hundra gånger o aldrig går det...kommer alltid till vecka 4 så skiter det sig...men men denna gången skall jag inte banta klarar inte det jag skall röra mej så mkt jag bara orkar o försäka tänka på vad jag stoppar i mej...inte bara massa skit..banta banta banta sitter på min hjärna...nu ska hela familjen äta sunt för det vill tjejerna me ...får väl döpa om bloggen om det går till lollos livskamp eller ngt..

Jaha hur ser dagen ut? känner mej febrig eller ngt..hehe skulle vija sova  i hundra år....neeeej jag e inte deppi jag e bara så trött trött ...men men det går över..behöver bara röra mej massa mer så tror jag att jag kommer o bli piggare..så nu åker mp3n fram o joggingskorna..kanske blir det bowling ikväll :) :)  älskar o bowla men hatar o förlra vilket jag jämt gör,,,tjo o tjim ses sen..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards