Alla inlägg under juni 2009

Av Louise samuelsson - 3 juni 2009 00:30

Ingen sussan i rökrutan inte nån sus me håret i en handuk...inte ngt magnus som moonar i förnstret...och trekanten känns tom utan eves framfart jämt...åååå hata den vita skåbilen som står utanför...jag kommer inte o gilla dom det har jag bestämt stackars oskylldiga människor....jag saknar rambäckarna mer än vad jag trott...hela gatan känns tom...vill bara gå fram o slå dom...vaaa faaaann...och huset var underbart fint...avundsjuk som fan...men jag unnar verkligen dem detta...men inget e sig likt utan dom här....kom tebka....ååååååååå my good..why why why....

jag får börja röka så jag kan börja stakla hos eva...

lollo stalker haha hihi...nä mina vänner saknar er som faaaan.....

ska vi boka skidresan snart??++

kram

Av Louise samuelsson - 3 juni 2009 00:24

Gick bra på liseberg ida...men det blev ansträngt vid matbordet...patrik o kjell o jag gnabbades hela tiden ...jag o patrik mot kjell hehe...men han e bara tooo mch....saknat patrik han var så gosig..

åt lax underbart gott..vi körde femkamp och jag förlora faaan i alla grenar...peter vann rubbet o patrik tvåa ...sen kjell sen eve sen hanna och självklart jag sist whatever...

men jag vann en dvd film jippi en love film..så mötte vi goa eve rambäck på lise hehe va go den ungen e....

emd var där o spela hörde inte en enda låt men såg dom när dom satt o skrev autografer....åå fann 41 år o kär i danny mmy good sicken go kille,,,tänkte gå fram o säga jag har en dotter på 17 år...men men..


Av Louise samuelsson - 2 juni 2009 15:35

Har inte haft ork o skriva så mkt....seg seg...skall till liseberg med mina barn o min bror o min systers pojk diaz patrik heter han egentligen..ät inte jttemotiverad...

vakna konstigt idag ....allt verd fatta nada...

skulle fika med jen idag vilket var ett bra tag sen...men så kom andra saker emellan..

hästar o hästar....undra när han kommer..?? ska bli så kul o få pyssla om han igen...saknat han så..


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards